مازوت‌سوزی در نیروگاه باید هر چه زودتر متوقف شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان هر چه زودتر باید متوقف شود، خاطرنشان کرد: هر چند مسئولان اعلام کردند، مازوت‌سوزی تا سه روز آینده با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت و پس از آن متوقف می‌شود.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان اظهار کرد: همچون سایر شهروندان موضوع مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان را از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم و مقامات رسمی در این خصوص اطلاع‌رسانی نکردند؛ اما واقعیت این بود که مازوت‌سوزی انجام شده است.

وی ادامه داد: هر چند مسئولان بر موقتی بودن مازوت‌سوزی در اصفهان تاکید دارند و اینکه تا بر طرف شدن شدت سرما ممکن است ادامه داشته باشد و پس از مشعل‌های مازوت‌سوز بسته خواهد شد، اما به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر این موضوع را دائماً رصد می‌کنیم و با هماهنگی نمایندگان مجلس از طریق مراجع قانونی ذی‌ربط پیگیری خواهیم کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حتی ممکن است موضوع را از طریق کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری و درخواست کنیم نسبت به موضوع ورود کنند؛ زیرا قبلاً مشعل‌های مازوت‌سوز به دستور مقام قضائی پلمپ شده و قطعاً باز شدن آن نیز باید براساس دستور مقام قضائی باشد.

وی ادامه داد: در جلساتی با استاندار اصفهان و نمایندگان مجلس، مازوت‌سوزی را به طور جدی دنبال خواهیم کرد و مطالبه بحق شهروندان را از ناحیه آن‌ها پیگیری می‌کنیم.

قربانی با تاکید بر اینکه مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان هر چه زودتر باید متوقف شود، خاطرنشان کرد: هر چند مسئولان اعلام کردند که مازوت‌سوزی تا سه روز آینده با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت و پس از آن متوقف می‌شود.

کد خبر 551063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.