ذوب‌آهن_سپاهان/ دربی اصفهانی‌ها در بسکتبال پس از ۲۱ سال

تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و سپاهان امروز از ساعت ۱۵ رو در روی یکدیگر حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه‌شنبه _پنج بهمن‌ماه_ تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان پس از ۲۱ سال در لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

ذوب آهن_سپاهان/ دربی اصفهانی ها در بسکتبال پس از ۲۱ سال

ذوب‌آهن؛ آماده پیروزی برابر رقیب سنتی

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در دور اول گروهی ۱۴ بازی انجام داد که با ۱۲ پیروزی و ۲۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گرگان در رده دوم قرار گرفت. این تیم در دور دوم گروهی با تیم‌های سپاهان، هرمزگان و نفت آبادان هم‌گروه شد. شاگردان کوهیان مقابل هرمزگان و نفت آبادان نیز به پیروزی رسیدند.

بازیکنان ذوب‌آهن در دور رفت مرحله اول گروهی آسیب‌دیدگی‌هایی داشتند، اما در دور برگشت این آسیب‌دیدگی‌ها کمتر شد و آنها موفق شدند این مرحله را بدون شکست پشت سر بگذارند. کوهیان، سرمربی این تیم در بازی‌های مرحله دوم گروهی ارسلان کاظمی و سهراب نژاد را به علت مصدومیت در اختیار نداشت که باید دید این دو بازیکن به بازی با سپاهان می‌رسند یا خیر.

ذوب آهن_سپاهان/ دربی اصفهانی ها در بسکتبال پس از ۲۱ سال

سپاهان؛ با انگیزه برای سنت‌شکنی

تیم بسکتبال سپاهان در دور اول گروهی ۱۴ بازی انجام داد که با ۶ پیروزی و ۲۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت، لازم به ذکر است که طلایی‌پوشان پس از چند سال، امسال برای نخستین بار در لیگ برتر بسکتبال حضور دارند. شاگردان خسروی در دور دوم گروهی با تیم‌های ذوب‌آهن، هرمزگان و نفت آبادان هم‌گروه شدند که نفت را از پیش رو برداشتند و مقابل تیم هرمزگان شکست خوردند.

خسروی در پست پنج رسول سلطانیان را در اختیار ندارد و نکته قابل توجه این است که تنها تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن و دو تیم نظامی دیگر بازیکن خارجی ندارند.

ذوب‌آهن نسبت به سپاهان بازیکنان باسابقه‌تری دارد، اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که تیم جوان سپاهان باانگیزه تا این جای لیگ جلو آمده است و مقابل ستاره‌های باسابقه ذوب‌آهن، تیمی از پیش باخته نیست.

کد خبر 551059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.