هم قسم شده بودیم تا به جام‌جهانی صعود کنیم

دروازه‌بان تیم‌ملی هندبال کشورمان گفت: از همه بابت دعاها و کمک‌هایشان متشکرم؛ کسانی‌که از ما حمایت نکردند باعث شدند غیرت‌مان جریحه‌دار شود و هم قسم شدیم تا هرطور شده به جام‌جهانی صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سیاوشی پس از برتری تیم‌ملی هندبال کشورمان مقابل تیم‌ملی کویت و صعود به جام‌جهانی، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و البته با خوش‌شانسی کویتی‌ها همراه بود، چرا که توپ‌های آن‌ها بعد از برخورد با سر و دست بازیکنان ما وارد دروازه می‌شد و حتی به بیرون هم نمی‌رفت.

وی درباره این دیدار و صعود تاریخی ایران به مسابقات قهرمانی جهان برای دومین‌بار افزود: کویتی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند؛ اما شکرخدا در لحظات پایانی بازی توانستیم پیروز شویم و مزد زحماتمان را بگیریم؛ کل تیم از ته دل خوشحالیم و حس ما وصف‌شدنی نیست. بالاخره اتفاقی که باید رخ می‌داد اتفاق افتاد؛ قبل از اعزام هم همه یکدل و هم‌قسم شده بودیم که باید به جام‌جهانی برویم و همینطور هم شد.

دروازه‌بان تیم‌ملی هندبال ایران در خصوص زحمت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی در راه صعود تصریح کرد: به هدفمان رسیدیم، بچه‌ها واقعاً از جان و دل زحمت کشیدند، دعاهای خیر بسیاری از هموطنان‌مان هم پشت سر ما بود؛ حتی از کسانی که پشت ما و همراه ما نبودند هم تشکر می‌کنم؛ زیرا باعث شدند ما غیرتمان جریحه‌دار شود و این اتفاق قشنگ بیفتد.

سیاوشی خاطرنشان کرد: مطمئنم که دعای مردم و کمک‌های افراد زیادی در این پیروزی نقش داشت و باید به‌طور جدی از همه آن‌ها تشکر کنیم؛ افراد حاضر در بخش‌های مختلف فدراسیون برای ما زحمت کشیدند و این جواب زحمت‌های تمامی آن‌ها بود.

کد خبر 551036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.