گل سجاد شیرینی پیروزی را دوچندان کرد/ برای لحظه‌ای نزدیک بود قلب‌مان از تپش بیفتد

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: برد امروز به خصوص گل پایانی برایمان بسیار شیرین و صعود به جام‌جهانی هم نتیجه زحمات‌مان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پویا نوروزی‌نژاد پس از کسب پیروزی تیم‌ملی هندبال کشورمان در مقابل تیم‌ملی کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی، اظهار کرد: این موفقیت و سهمیه جهانی را به جامعه هندبال تبریک می‌گویم؛ دیدار امروز بسیار حساس بود و برای لحظاتی چیزی نمانده بود که قلب‌مان از استرس بایستد؛ اما در نهایت بسیار شیرین بود.

وی افزود: آخرین گلی که زدیم شیرینی این بازی را برای ما چندین برابر کرد. درست است که ۶۰ دقیقه بسیار سخت را تجربه کردیم؛ اما در نهایت مزد زحمات‌مان را گرفتیم، این پیروزی بزرگ را به همه افرادی که حامی ما بودند تبریک می‌گویم. امیدوارم که هر سال بتوانیم رشد کنیم و در المپیک و مسابقات جهانی بتوانیم بدرخشیم.

ملی پوش هندبال ایران درباره افتخارآفرینی تیم‌ملی هندبال، تصریح کرد: امیدوارم همه هوای هندبال را داشته باشند، چون این رشته پتانسیل بالایی در ایران دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، باید بگویم خیلی خوشحال هستم. این برای دومین بار است که هندبال ایران جهانی می‌شود، ما دفعه قبل هم خیلی سخت جهانی شدیم، اما امیدوارم این طلسم شکسته شود و در دوره‌های آینده راحت‌تر به رقابت‌های جهانی صعود کنیم.

کد خبر 551033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.