ایران ۱۰ _ قرقیزستان صفر/ قهرمان آسیا قرقیزستان را هم به توپ بست

تیم‌ملی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا باز هم درخشان ظاهر شد و قرقیزستان را با ۱۰ گل گلباران کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین دیدار رقابت‌های فوتسال کافا زنان آسیا، تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران از ساعت ۳۰ و ۱۳ دقیقه در مقابل قرقیزستان قرار گرفت و با عملکرد فوق‌العاده یک حریف دیگر را هم زمین‌گیر کرد. این دیدار را شاگردان «فروزان سلیمانی» ۱۰ بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشتند.

تورنمنت کافا

محل: سالن دوشنبه

گل‌های ایران: سارا شیربیگی (دقیقه یک) نسرین مقیمی (دقایق چهار و ۳۵) - سحر زمانی (دقیقه شش) - فاطمه رحمتی (دقیقه هفت) - نساء احدی (دقیقه ۱۰) - فرشته کریمی (دقایق ۱۱ و ۳۶) - سحر پاپی (دقیقه ۱۸) - فرشته خسروی (دقیقه ۳۲)

شرح گل‌ها و بازی:

*نخستین گل دیدار را طبق پیش‌بینی دخترانِ فوتسالیست ما به‌ثمر رساندند؛ سارا شیربیگی در همان دقیقه یک با شوت پای چپ و عبور دادن توپ از بین پاهای گلر قرقیز برای ایران گل‌زنی گرد.

*در دقیقه چهارم گل دوم برای ایران زده شد؛ نسرین مقیمی روی یک ضدحمله سریع موفق به گشودن دروازه حریف شد.

*سحر زمانی گل سوم ایران را دقیقه ششم از روی یک ضربه‌ایستگاهی مستقیم وارد دروازه قرقیزستان کرد و گاوارونسکایا دروازه‌بان قرقیز را ناکام گذاشت.

*گل چهارم بچه‌های ایران را در دقیقه هفتم فاطمه رحمتی روی یک همکاری دو نفره با فرشته خسروی با پاس گل او وارد دروازه قرقیزستان کرد.

*نساء احدی که در دیدار مقابل ازبکستان نخستین گل ملی خود را به‌ثمر رساند در دقیقه دهم دیدار مقابل قرقیزستان با پاس عالی فرشته کریمی و یک ضربه رباح‌ماجری زیبا باز هم موفق به گل‌زنی شد.

*فرشته کریمی، لژیونر فوتسال بانوان ایران دقیقه یازدهم، ششمین گل را وارد دروازه گلر قرقیزستانی‌ها کرد.

*سرانجام دقیقه ۱۸ نیمه‌نخست نوبت به سحر پاپی رسید تا پس از ضربات متعدد به چارچوب دروازه قرقیزستان از یک قدمی دروازه تعداد گل‌های ایران را به هفت برساند و ایران در پایان نیمه‌اول با همین نتیجه به رختکن رفت.

*از نکات جالب‌توجه نیمه‌نخست شانس‌های گلزنی فرزانه توسلی دروازه‌بان و کاپیتان ما بود که اگر بخت با او یار بود، توسلی هم نامش را در جمع گلزنان این دیدار ثبت می‌کرد.

*در نیمه‌دوم شاگردان فروزان سلیمانی تا نیمی از بازی یعنی دقیقه ۳۰، موفق به زدن گل بعدی نشدند.

*اما دو دقیقه بعد، فرشته خسروی قفل دروازه قرقیزها را در نیمه‌دوم گشود تا نتیجه هشت بر صفر شود.

*در دقیقه ۳۵ بازی، نسرین مقیمی دومین گل خودش و نهمین گل ایران را به قرقیزستانی‌ها زد.

*تنها یک دقیقه بعد از دبل مقیمی، فرشته کریمی هم در دقیقه ۳۶ پس از هفت پاس متوالی از سوی بازیکنان ایران، دومین گلش در این بازی را به‌ثمر رساند تا تعداد گل‌های ایران مقابل قرقیزستان به ۱۰ برسد.

نکات بازی:

*تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در سومین دیدارش در تورنمنت کافا ۲۰۲۲ در تاجیکستان، با دو رقمی کردن قرقیزستان به سومین پیروزی متوالی‌اش رسید تا کماکان بدون رقیب چشم‌انتظار دیدار بعدی‌اش باشد.

*دخترانِ با تکنیک فوتسال ایران در چهارمین دیدار از شش دیدارشان در این مسابقات، فردا از ساعت ۳۰و ۱۳ دقیقه به‌وقت ایران (ساعت ۱۵ به‌وقت محلی) مجدداً با قرقیزستان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 550990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.