استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های کلیدی شهرداری بندرانزلی

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: بانوان شاغل در شهرداری این شهر جایگاه ویژه‌ای دارند و در پست‌های کلیدی مشغول به کار هستند.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی و نخبگان کشور از بانوان هستند و بخش بزرگی از نیروهای متخصص جامعه را این قشر تشکیل می‌دهند.

وی افزود: بانوان در بسیاری از سمت‌ها از تخصص، توانمندی و تعهد بسیار بالایی برخوردار هستند و در انجام مسئولیت اجتماعی و پیشبرد اهداف خودشان همواره موفق بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی خاطرنشان کرد: بانوان شاغل در شهرداری این شهر جایگاه ویژه‌ای دارند و در پست‌های کلیدی و مسئولیت‌هایی ازجمله فضای سبز، امور اداری، کارگزینی، رسیدگی به مصوبات شورا، دبیرخانه، درآمد، طرح و برنامه و کارشناس امور مالی مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: براساس قانون برای استخدام در شهرداری، فرزندان شهدا و ایثارگران به ویژه بانوان در اولویت قرار دارند و از ادوار گذشته تاکنون در این نهاد مسئولیت‌های مهمی نیز به آن‌ها واگذار شده است.

به گزارش ایمنا، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی از تعداد ۳۴ تن از بانوان شاغل در این نهاد با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل کرد.

بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 550976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.