تقدیم لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گز به شورا

رئیس شورای اسلامی شهر گز گفت: لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری با ۵۰ درصد افزایش نسبت به بودجه سال‌جاری به شورا تقدیم شده است.

رحیم علی عباس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه پیشنهادی بودجه ١۴٠١ شهرداری گز برمبنای رقمی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال با رشد ۵٠ درصدی نسبت به بودجه امسال به شورای شهر برای بررسی و تأیید تحویل شد.

وی افزود: رویکرد اجرایی بودجه سال آینده شهرداری گز مبتنی بر دستورالعمل و بخشنامه ١۴٠١ شهرداری‌ها صادره از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گز در تشریح اهداف مهم شهرداری گز در بودجه سال آینده، گفت: تقویت حمل و نقل عمومی و زیر ساخت‌های شهری، ارتقای خدمات شهری، توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و کنترل نظارت شهری و صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها است.

علی عباسی افزود: افزایش خوداتکایی در رسیدن به درآمدهای پایدار شهری، محرومیت‌زدایی محلات شهر از لحاظ امکانات، افزایش نشاط اجتماعی، هم‌افزایی خدمات بین‌دستگاهی و پیگیری و تسریع در روند اتمام پروژه‌های مهم خصوصاً ساختمان آتش‌نشانی و مجموعه فرهنگی، هنری و کتابخانه عمومی شهر و توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی شهر از دیگر اهداف شهرداری است.

وی گفت: بودجه پیش‌بینی شده عمران شهری در سال آینده معادل ۶٠ درصد کل بودجه شهرداری عنوان شده است

کد خبر 550974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.