برگزاری رویداد ورزشی «جام پرچم» در اصفهان

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره ورزشی «جام پرچم» یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان بعیدی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی «جام پرچم» یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این رویداد گسترده ورزشی از دی‌ماه آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: در جریان جام پرچم مسابقاتی در رشته‌های کاراته، تکواندو، شنا، کشتی، فوتسال، والیبال، مینی فوتبال و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تنیس روی میز ویژه پسران و دختران در خانه تنیس، فوتسال ویژه پسران در ورزشگاه بهمن، فوتسال ویژه دختران در مجموعه ورزشی رستم و والیبال ویژه دختران و پسران در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) از جمله مسابقات برگزار شده در جام پرچم بوده است.

وی تصریح کرد: کاراته کاران پسر هشت بهمن در مجموعه ورزشی زیتون و تکواندوکاران پسر و دختر نیز ۱۴ و ۱۵ بهمن در مجموعه ورزشی قائمیه به رقابت می‌پردازند و مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان روزهای هفت و هشت بهمن در ورزشگاه شهید نصر برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به زمان برگزاری مسابقات شنا گفت: این مسابقات نیز در روزهای هفت و هشت بهمن در استخر نمونه مجموعه ورزشی شهدای کردآباد در چهار رده سنی شامل زیر هفت سال، هشت تا ۹ سال، ۱٠ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۳ سال برگزار می‌شود.

بعیدی خاطرنشان کرد: جام پرچم با تصویب کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در حال برگزاری است که پس از بررسی در تقویم سالانه ورزش شهر نیز گنجانده خواهد شد.

کد خبر 550930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.