لزوم توجه به مشکلات اینترنتی مردم در روستاها

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: نبود اینترنت در روستاهای این استان مردم را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه_- در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چند روستای بخش دوآب صمصامی و بازفت در شهرستان کوهرنگ، روستای لندی و شهرک محمدیه بخش میانکوه در شهرستان اردل، عزیزآباد علیا و سفلی دیناران در همین شهرستان، از اینترنت بی‌بهره هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این موارد، روستاهای دیگری نیز از اینترنت در استان محروم هستند، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا مدارس آموزش را به صورت آنلاین پیش می‌برند لذا وجود اینترنت بسیار ضروری است اما اکنون نبود آن مسائل عدیده‌ای برای مردم در این مناطق ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: دو شهرستان کوهرنگ و اردل در مناطق کوهستانی واقع شدند؛ لذا دسترسی به ویژه در ایام سرد سال با بارندگی و یخبندان به این مکان‌ها کمتر بوده و معلمان هم امکان حضور در این مناطق را در مواقعی ندارند.

وی تاکید کرد: وجود اینترنت می‌تواند انجام امور روزانه مردم را هم در این مناطق تسهیل کند تا برای هر کار کوچکی مجبور نباشند مسافتی طولانی طی کنند؛ این مهم به دلیل مراجعات مکرر مردم دو شهرستان به شورای اسلامی استان در حال پیگیری است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری قول دادند تا پایان سال این مشکلات برطرف شود.

کد خبر 550927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.