معرفی آثار خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

شش نمایش منتخب بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیئت انتخاب آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال جشنواره، شامل آناهیتا غنی‌زاده، الکا هدایت و هادی حسنعلی پس از ارزیابی ۲۵ اثر متقاضی این بخش، شش نمایش را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند.

این بخش با رویکرد تأثیر نمایش در آموزش، برای گروه سنی زیر شش سال و با ایده اجرای نمایش در مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی و آموزشگاه‌ها با حداقل امکانات فنی برگزار خواهد شد.

دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه نمایش خردسال را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:

نمایش اتاق بازی به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر از تهران (مشروط)

نمایش دینگ، دینگ، دنگ به نویسندگی حامد زحمت‌کش و کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو از شهر ری

نمایش ساکت به نویسندگی سمیه منجم و کارگردانی امیر تنها از لاهیجان

نمایش مبارک و آه به نویسندگی و کارگردانی پگاه معصومی از همدان (براساس طرح و ایده حسین فدایی‌حسین)

نمایش مهمان ناخوانده به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تهران

نمایش همه در یک قاب به نویسندگی و کارگردانی شراره طیار از پردیس (براساس قصه‌ای از مسرور وکیلی)

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی‌عباس و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر؛ پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.

کد خبر 550891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.