دخترانِ بی‌رقیب ایران؛ آماده صف‌آرایی برابر قرقیزستان

رقابت‌های تورنمنت فوتسال بانوان کافا به‌ میزبانی تاجیکستان، امروز با انجام دیدارهای سوم ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات فوتسال بانوان در تورنمنت کافا ۲۰۲۲ در شهر دوشنبه تاجیکستان انجام می‌شود و تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با تیم‌های تاجیکستانِ میزبان، ازبکستان و قرقیزستان مصاف می‌کند. دختران ایران که بدون آمادگی مورد نیاز پا به این تورنمنت گذاشته‌اند، دو دیدار ابتدایی خود را با پیروزی بسیار خوب پشت سر گذاشته‌اند و حالا بانوان متعصب کشورمان به‌دنبال کسب سومین پیروزی قاطعانه این‌بار در مقابل قرقیزستان هستند.

تیم‌ملی فوتسال بانوان کشورمان در دو دیدار گذشته‌اش، روز جمعه ازبکستان را با نتیجه پنج بر دو شکست داد و با گلباران تاجیکستان در بازی دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر، مقتدرانه در صدر جدول گروه قرار گرفت‌. همچنین فرشته کریمی و سارا شیربیگی هرکدام با چهار گل‌زده برای ایران بهترین گلزنان تورنمنت تا این‌جای کار هستند.

در دیدارهای اول و دوم دیگر این گروه، تاجیکستان و قرقیزستان در روز نخست به تساوی یک بر یک رسیدند و در بازی دوم نیز ازبکستان ۱۱ بر صفر قرقیزستان را شکست داده بود.

امروز به غیر از دیدار ایران و قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان هم با یکدیگر دیدار خواهند کرد که برنامه آن به شرح زیر است:

امروز (دوشنبه):

ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۵ به‌وقت محلی (ساعت ۱۳:۳۰ به‌وقت ایران)

لینک پخش زنده دیدار تیم ایران را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

تاجیکستان - ازبکستان؛ ساعت ۱۸ به‌وقت محلی

دخترانِ بی‌رقیب ایران، آماده صف آرایی برابر قرقیزستان

کد خبر 550890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.