دانشگاه اصفهان حضوری شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه اصفهان در نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، حمید بهشتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: پیرو ابلاغیه شماره ۲۷۶۹۸۴/۲ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ معاونت محترم آموزشی وزارت عتف درخصوص حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، ضمن تشکر از همکاری اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و مسئولان در برگزاری کلاس‌های حضوری تاکنون، با تکیه بر تجربیات نیم‌سال جاری و در پاسخ به درخواست آموزش حضوری در نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، مصوبه هیئت رئیسه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ درباره شیوه برگزاری کلاس‌ها به اطلاع می‌رسد.

۱- کلیه کلاس‌های مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) از شروع نیم‌سال دوم ۱۴۰۰ به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۲- کلاس‌های مقطع کارشناسی به محض فراهم شدن شرایط و تصویب در هیئت رئیسه دانشگاه به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. شروع کلاس‌های دانشجویان کارشناسی از شروع نیم‌سال و طبق تقویم آموزشی از ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ در سامانه یادگیری آموزش الکترونیک خواهد بود.

۳- دانشجویانی که کلاس‌های آن‌ها به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون مبنی بر دریافت (حداقل) دو دوز واکسن است.

۴- هماهنگی لازم برای اسکان دانشجویانی که نیاز به استفاده از خوابگاه دانشجویی دارند، انجام شده و این دسته از دانشجویان می‌توانند از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان، درخواست اسکان در خوابگاه را ثبت و در سامانه پیگیری کنند.

۵- رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌های درسی و خوابگاه‌های دانشجویی الزامی است.

کد خبر 550841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.