اجرای طرحی بزرگ برای ورودی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: طرح بسیار بزرگی برای ورودی شهرکرد از سمت اصفهان مدنظر است.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اما و اگرهایی برای میدان معلم وجود دارد که آیا اتصال کمربندی به جاده خوزستان، بار ترافیکی این منطقه را کاهش می‌دهد؟ بررسی بیشتری در این زمینه خواهد شد و قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز برای اقدامات عمرانی لحظه‌شماری می‌کند. البته ترافیک یک معضل همگانی برای جامعه شهری ایران است و تنها مختص شهرکرد نیست.

وی درباره بافت قدیمی شهر گفت: نیروی متخصص و کارکشته نیاز است که به دنبال به‌کارگیری در این بخش از شهرداری هستم تا اقدامات لازم انجام شود؛ البته ۳۷۰ تن قیر رایگان دریافت شده که سعی می‌کنیم محلات کم‌برخوردار و حساس در شهر را برای آسفالت در نظر بگیریم.

شهردار شهرکرد درخصوص زباله‌های شهر، تصریح کرد: روزانه ۱۲۰ تن زباله از شهر جمع‌آوری، جداسازی و سپس به محل دفن زباله رفته تا کمپوست شود. شرکتی که در این زمینه با شهرداری قرارداد دارد به دلیل اینکه به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده، چنان که باید انتظارات را برآورد نکرده، اما مطلوب است و بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه اتوبوس نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تهیه شده است، اظهار کرد: طرح بسیار بزرگی برای ورودی شهرکرد از سمت اصفهان داریم که از کارشناسان شرکت‌های مشاور بسیار بزرگ که در سطح بین‌المللی فعالیت دارند، بهره برده شده که بام ایران تا ورودی قطب صنعتی، هتلینگ شود و خدمات پمپ بنزین و گاز و ایجاد آلاچیق از سمت سه‌راه پلیس راه تا قطب صنعتی صورت گیرد. در این شهر حتی هیچ پروژه‌ای مطالعه نشده که برایم باورپذیر نبود؛ اما با امید جهادی کار خواهیم کرد.

کد خبر 550831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.