محمدی راد: دربرخی سالن ها اصول بهداشتی رعایت نمی‌شود

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: امیدوارم پیروزی در بازی‌های خانگی ادامه دار باشد تا جایگاه خود را حفظ کنیم و در ادامه با مدیریت بازیکنانمان، مسابقات را با خیال راحتی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی مقابل راهیاب ملل مریوان، اظهار کرد: بازی سختی بود، مخصوصاً در ست چهارم که لحظات پایانی مریوان خوب بازی کرد و با مدیریت بازیکنانم در زمین پیروز شدیم.

وی ادامه داد: امیدوارم پیروزی در بازی‌های خانگی ادامه دار باشد تا جایگاه خود را حفظ کنیم و در ادامه با مدیریت بازیکنانمان، مسابقات را با خیال راحتی انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص مصدومیت غلامی، تصریح کرد: مصدومیت قبلی غلامی زانو بود و امروز مچ پای این بازیکن روی پای سرعتی زن مریوان رفت و پیچ خورد.

محمدی راد با بیان اینکه با حضور تماشاگران موافق هستیم هستیم زیرا زیرساخت لازم را داریم که هواداران در سلامت کامل بازی را ببیند، خاطرنشان کرد: در برخی سالن‌ها که تماشاگر می‌آید اصول بهداشتی رعایت نمی‌شود و سلامت هوادار مهم است. این قضیه را آزاد کردند که هواداران بازی‌ها را از نزدیک ببیند، آنها هم باید حواسشان به سلامتی خود باشد.

وی در رابطه با حضور ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای مسابقات والیبال، گفت: محمدرضا ساکت به همه رشته‌های باشگاه توجه می‌کند و خوشحالم در این مجموعه کار می‌کنم.امیدوارن با قهرمانی در انتهای فصل زحمات باشگاه را جبران کنیم.

کد خبر 550804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.