راه اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه‌اندازی مجدد خط تولید و صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، هاشم کارگر در جریان همایش مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت احوال از راه اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی در هفته گذشته خبر داد و با اشاره به صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی با تکیه بر ظرفیت‌های داخل کشور و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای انجام تعهدات سازمان به هموطنان، اظهار کرد: این کار طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت تا بتوانیم به تعهدات پیش‌بینی شده جامه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به سازماندهی دوباره امکانات و بسیج ظرفیت‌های موجود در داخل کشور، خاطرنشان کرد: حمایت و پیگیری‌های مستمر وزیر کشور در احیا این فرآیند بسیار مؤثر و حیاتی بوده‌است.

به گزارش ایمنا، خط تولید کارت هوشمند ملی مدت‌ها به واسطه تحریم‌های ظالمانه و نیز عدم تخصیص اعتبارات در حالت نیمه فعال و حتی در برهه‌ای تعطیل درآمده بود که طی طول ماه گذشته بر اساس پیگیری‌های انجام شده در وزارت کشور و سازمان ثبت احوال مجدداً راه‌اندازی شده‌است.

منبع: شبکه خبر

کد خبر 550786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.