کرونا بازی تیم های زنان هند و چین تایپه را به تعویق انداخت!

بازی حساس بین هند و چین تایپه، همگروهان ایران در جام ملت های فوتبال زنان آسیا، به تعویق افتاد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تأیید کرد که دیدار بین دو تیم هند و چین تایپه در ورزشگاه پاتیل در چارچوب مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا که به میزبانی هند برگزار می‌شود، امروز برگزار نشد.

پس از تشخیص چندین مورد مثبت کووید -۱۹ در تیم ملی هند، میزبان این مسابقات نتوانست حداقل تعداد بازیکنان لازم برای حضور در یک مسابقه را معرفی کند. طبق قوانین یک تیم باید حداقل سیزده بازیکن برای حضور در بازی در اختیار داشته باشد که هندی‌ها موفق به این امر نشدند. به این ترتیب بازی هند و چین تایپه برگزار نشده و معوقه اعلام شد. مطابق با ماده ۴.۱ «قوانین ویژه قابل اعمال در مسابقات AFC در طول همه‌گیری کووید -۱۹» در راستای قوانین ویژه، هند نتوانست در مسابقه شرکت کند و مفاد کامل ماده ۴.۱ اعمال خواهد شد.

همچنین، عدم حضور هند در ورزشگاه برای شرکت در مسابقه مذکور باعث فعال شدن ماده ۶ از مقررات AFC در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند می‌شود. شرایط پیش آمده به طور قطع از جمله موارد پیش بینی نشده بوده و مطابق با مقررات، تصمیم گیری در خصوص سرنوشت این بازی به کمیته‌های مربوطه مربوطه در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده خواهد شد.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در هند با حضور صدرنشینان گروه‌ها، تیم‌های دوم و دو تیم برتر رتبه سوم پیگیری خواهد شد. در واقع این تیم‌ها می‌توانند در مرحله بعدی رقابت‌ها حاضر شوند تا سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات نیز مشخص گردد.

تیم هند که قرار بود امروز با چین تایپه بازی کند با تیم‌های ایران و چین همگروه است. هندی‌ها در هفته اول مرحله گروهی برابر ایران به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند. بازی دیگر هفته دوم مرحله گروهی نیز در حالی به پایان رسید که شاگردان مریم ایراندوست با نتیجه هفت بر صفر مقابل چین شکست خوردند.

کد خبر 550775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.