پرداخت شهریه به ۱۸۷۶ دانشجوی تحت پوشش امداد

بالغ بر ۳۶ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش از خدمات حمایتی و فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش محمدحسینیان با اشاره به اهدای اعتباری بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه تحصیلی به فرزندان مددجو، اظهار کرد: بالغ بر ۳۶ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش از خدمات حمایتی و فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه شهریه برای تمام دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با موضوعات مختلف، برگزاری مسابقات، جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی در طول سال از جمله خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه ایجاد بستر مناسب تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت، در بروز توانایی‌های این عزیزان مؤثر است، ادامه داد: در سال جاری از مجموع دو هزار و ۹۴۷ دانشجوی تحت حمایت به هزار و ۸۷۶ نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی، با هدف بهبود شرایط تحصیلی، شهریه پرداخت شده است که امید داریم این مهم بتواند به قطع زنجیره فقر در آینده کمک کند.

وی با دعوت از نیکوکاران خیراندیش اصفهانی در حمایت از تحصیل فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: عموم شهروندان خیر می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۳۱۸۸۷۷ در ایجاد بستر مطلوب علمی برای فرزندان نیازمند اقدام کنند.

کد خبر 550718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.