رونالدو به خاطر منچستر می‌جنگد یا دستمزد؟ 

بندهایی در قرارداد رونالدو وجود دارد که او را به درخشش بیشتر تشویق می‌کند، و ممکن است برای دستمزد بیشتر بجنگد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، همه چیز برای هواداران منچستریونایتد در تابستان قبل از شروع لیگ برتر ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بسیار مثبت به نظر می‌رسید. سرمایه‌گذاری عمده‌ای روی تیم شده بود، تیمی که قبلاً برخی از بهترین‌های لیگ را در اختیار داشت و حالا یک اسطوره بزرگ نیز به جمعشان اضافه شده بود تا ورق این بار بیش از هر زمانی برای یونایتد برگردد.

بی‌شک همه می‌دانند که در ابتدای فصل هواداران یونایتد از امیدوارترین دنبال کنندگان فوتبال در سراسر دنیا بودند. با بازگشت کریس رونالدو به این تیم و خریدهای نجومی دیگر که صورت گرفت، همه امید داشتند که شیاطین سرخ یک اتفاق بزرگ را در فصل جاری رقم بزند. حتی رسانه‌ها نیز منچستر را به عنوان یکی از جدی‌ترین شانس‌های قهرمانی در نظر می‌گرفتند و گمان داشتند که کریس به همراه هم تیمی‌های خود می‌تواند منچستر را به جایگاه واقعی‌اش بازگرداند.

با این وجود هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت و این روزها یونایتد و رونالدو برای لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند. اوله گونار سولسشر در نهایت کنار گذاشته شد و رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت این روزها تمام تلاش خودش را به‌کار گرفته تا شاید این تیم شانس حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست ندهد.

بر کسی پوشیده نیست که رونالدو می‌خواهد چهار یا پنج سال دیگر نیز بازی کند و اگر منچستری‌ها نتوانند به جمع چهار تیم برتر لیگ صعود کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آن‌ها قطعی شود، اتفاقات منفی بسیار زیادی در انتظار قرمزها خواهد بود. جاه طلبی‌های بزرگی که صورت گرفته آن‌ها را به هیچ‌جا نرسانده و حتی دستمزد برخی از بازیکنان نیز ممکن است تحت‌الشعاع عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر شیاطین سرخ در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشند، مهاجم پرتغالی این تیم ممکن است شاهد کاهش ۲۵ درصدی دستمزد خود باشد. اگرچه امیدها برای صعود به رقابت‌های سطح اول اروپا هنوز باقی است، اما منچستر باید تلاش زیادی به کار بگیرد تا بتواند سهمیه را کسب کند. کاهش چشمگیر دستمزد رونالدو نیز شاید محرکی برای این بازیکن باشد تا او حتی بیش از آن چه که برای باشگاهش ارزش قائل است تلاش کند، تا حداقل دستمزدش کم نشود!

بدون شک رونالدو بازیکنی است که همواره برای پیروزی می‌جنگد. هم‌تیمی‌ها و مربیان کریستیانو همواره روحیه پیروزی طلب او را ستایش کرده‌اند و این روحیه، همراه با انگیزه‌ای برای دریافت کامل دستمزد شاید چیزی باشد که بتواند منچستر را از این مخمصه بیرون بیاورد.

کد خبر 550632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.