واکنش یک نماینده مجلس به استیضاح وزیر کار

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه جامعه تنش را نمی‌پسندد و لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر صحبت کنند تا منجربه استیضاح نشود.

رحمت‌الله فیروزی‌پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: به نظر می‌رسد اگر نمایندگان بتوانند با وزیر مذاکره کنند و به نتایج قانع‌کننده‌ای برسند، بهتر است.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حقوق قانونی دارند و می‌توانند از این حق استفاده و وزرا را استیضاح کنند؛ امیدوارم با یک تعامل منطقی و قانونی و در چارچوب قانون، خواسته‌های بحق و منطقی مطرح شود و مجلس و دولت به یکدیگر کمک کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه جامعه تنش را نمی‌پسندد و لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر صحبت کنند تا منجربه استیضاح نشود.

وی گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند کار کارشناسی و دقیق است. به هر حال وظیفه دولت این است که براساس شرایط و امکانات موجود برنامه‌ریزی کرده و براساس اولویت‌ها، نیازهای کشور و مردم را تأمین کند.

فیروزی‌پوربادی با بیان اینکه برآیند بنده این است که باید در راستای ایجاد رضایت‌مندی مردم، تلاش‌های فراوانی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: این‌جانب به حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی قائل هستم، اما معتقدم مذاکره و رسیدن به نقطه اشتراک، کار بسیار سختی نیست. وزیر باید نماینده‌ها را درک کند و نماینده‌ها نیز باید شرایط را درک کنند و اگر بتونند با هم منطقی اقناع‌سازی کنند، بهتر است.

به گفته وی، امروزه برای حل مشکلات مردم باید یک هدف مشترکی داشت و به دنبال حل مسائل و معضلات بود.

کد خبر 550620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.