ذوب‌آهن_صنعت نفت آبادان/گاندوها به دنبال دهمین برد برابر نفتی‌ها

گاندوهای سبزپوش در هفته شانزدهم لیگ بیست و یکم در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان امروز _یکشنبه سوم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته شانزدهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت. تیم ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان تنها با یک اختلاف در رده‌های دم و یازدهم قرار داشتند.

وضعیت بازیکنان ذوب‌آهن

پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس، شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی تارتار از جمع ذوب‌آهنی‌ها شنیده شد اما باشگاه ذوب‌آهن این جدایی را تکذیب و اعلام کرد از مهدی تارتار حمایت می‌کند و این سرمربی با توجه به نقطه ضعف‌های تیمش به باشگاه لیست جذب بازیکنان مدنظرش را ارائه داده و باشگاه کار خود را برای جذب این بازیکنان آغاز کرده است. در ادامه زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن حسین پورامینی، هافبک ۳۱ ساله، پس از جدایی از پیکان تیم، به ذوب‌آهن است. پورامینی به مدت چهار فصل در تیم‌های پارس‌جنوبی و پیکان زیر نظر تارتار بازی کرده است.

ذوب آهن_صنعت نفت آبادان/گاندوها به دنبال دهمین برد برابر نفتی ها

تکذیب جدایی بازیکنان از ذوب آهن

باشگاه ذوب‌آهن بعد از پخش شدن شایعاتی در خصوص جدایی چند بازیکن قبل از شروع نیم‌فصل دوم از جمع گاندوها، با انتشار بیانیه‌ای این شایعات را رد کرد و گفت: در پی انتشار برخی اخبار نادرست در فصل مجازی و در آستانه دیدار ذوب‌آهن اصفهان و نفت آبادان مبنی‌بر خروج تعدادی از بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن، لازم به ذکر است که اخبار فوق نادرست بوده و مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب‌آهن تاکنون تصمیمی مبنی بر خروج هیچ‌یک از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اتخاذ نکرده و لیستی به باشگاه ارائه نشده است.

نارضایتی‌ها تیم‌های میهمان از چمن فولادشهر

پس از اورسیدینگ و تلاش باشگاه ذوب آهن برای بهبود وضعیت چمن فولادشهر، بازیکنان و سرمربیان میهمان این تیم‌ها به وضعیت چمن فولادشهر معترض بودند و در این خصوص صحبت‌هایی کردند. باید دید در دیدار گاندوها و نفتی‌ها آیا وضعیت چمن بهتر شده است و نظر بازیکنان و مربیان را جلب می‌کند یا خیر.

سیامک نعمتی پس از دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس، گفت: قبلاً که در این زمین بازی می‌کردیم، کیفیت بسیار خوبی داشت، نمی‌دانم با زمین چه کرده‌اند، انگار در زمین خاکی بازی می‌کردیم؛ حیف این تیم خوب لیگ برتری است، ذوب‌آهن چندین سال است در لیگ برتر بازی می‌کند و از منابع مالی خوبی برخوردار بوده است و این زمین نباید خراب باشد، امیدوارم به وضعیت زمین رسیدگی شود.

شایان مصلح، پس از دیدار ذوب‌آهن و گل‌گهر، گفت: زمین چمن فولادشهر همیشه کیفیت خوبی داشته است اما متأسفانه امروز به دلیل شرایط نامناسب زمین بارها روی زمین افتادیم و در صحنه‌هایی پای ما به زمین گیر می‌کرد، حتی نزدیک بود مچ پای من و چند نفر از بازیکنان ذوب‌آهن نیز دچار مصدومیت شود. امیدوارم مسئولین ذوب‌آهن به وضعیت زمین رسیدگی کنند.

امیر قلعه‌نویی پس از بازی تیمش در ورزشگاه فولادشهر، گفت: این زمین شرایط خوبی برای این دیدار نداشت، انگار یک آسفالت بود و فقط مقداری چمن روی آن قرار داده بودند.

تحریم تمرین‌ها از سوی بازیکنان صنعت‌نفت آبادان

بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان با انتشار پیامی مشترک خطاب به مسئولان و مدیران این باشگاه و گلایه از عملکرد آن‌ها اعلام کردند تا زمان عملیاتی شدن وعده‌های داده شده و پرداخت مطالبات، در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهند بود. بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تنها تیم لیگ برتر بودند که در نیم‌فصل اول دریافتی نداشتند و در چند هفته قبل و در چند نوبت تمرینات تیم را تحریم کرده بودند.

ذوب آهن_صنعت نفت آبادان/گاندوها به دنبال دهمین برد برابر نفتی ها

شارژ مالی بازیکنان نفت

باشگاه نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی و عدم تحقق وعده مسئولان برای رساندن پول به این باشگاه، در پرداخت مطالبات بازیکنان به مشکل خورده بود؛ در روزهای گذشته بخشی از قرارداد بازیکنان و اعضای تیم صنعت نفت آبادان پرداخت شد تا این تیم در شرایط روحی خوب، مقابل ذوب آهن بازی کند.

آمار تقابل‌های دو تیم

دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن در ادوار مختلف لیگ برتر، ۲۱ مرتبه مقابل هم قرارگرفته‌اند که تیم ذوب‌آهن ۹ بار و تیم صنعت نفت پنج مرتبه پیروزی رسیده‌اند و هفت مرتبه نیز دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کرده‌اند. در مجموع ۲۱ تقابل این دو تیم ۵۹ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده است که سهم گاندوها ۳۷ گل و سهم صنعت نفت ۲۲ گل بوده است. ۱۰ دیدار این دو تیم به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار شده است که تیم ذوب‌آهن در ۶ دیدار به پیروزی رسیده است.

کد خبر 550575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.