مصدومیت چهار نفر در حادثه تصادف خودرو با ستون برق

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید خودرو سواری با ستون برق در خیابان باهنر شمالی باعث متلاشی شدن خودرو و نیز زخمی شدن هر چهار سرنشین آن شد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات حادثه اظهار کرد: شهروندان با مشاهده حادثه برخورد خودرو با ستون برق و گرفتار شدن سرنشینان شدر داخل این وسیله نقلیه، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

وی افزود: ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض دریافت گزارش شهروندان آتش نشانان ایستگاه ۵ را به محل حادثه در خیابان باهنر شمالی اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به چگونگی این حادثه گفت: یک دستگاه خودروسواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین شامل دو مرد و دو زن به هنگام تردد در خیابان باهنر شمالی بنا به دلایل نامعلومی به یکباره از مسیر خود منحرف و به شدت با ستون برق برخورد و واژگون شد.

قانع ادامه داد: در این حادثه قسمت جلو خودرو کاملاً متلاشی شد و هر چهار سرنشین آن در داخل اتاقک این وسیله نقلیه به دام افتادند که سه نفر از آنان توسط افراد حاضر از خودرو خارج و یک نفر از سرنشینان به محض حضور تیم عملیاتی در محل حادثه، از داخل خودرو بیرون آورده و هر چهار نفر جهت درمان‌های لازم و یا انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از پاک سازی محل حادثه از بقایای به جا مانده از تصادف و ایمنی محور جهت جلوگیری از حوادث ثانویه به عملیات خود پایان دادند.

کد خبر 550523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.