عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری مراسم هوای پاک در آبادان تا تخفیف شهرداری یاسوج در صدور پروانه ساختمانی و ارتقا درجه ۱۶ شهرداری استان‌ها را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ارتقا درجه ۱۶ شهرداری استان‌ها

رضا مهدی‌زاده، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجات جدید ۱۶ شهرداری در استان‌های کشور توسط وزیر کشور خبر داد.

نیاز قزوین به تجهیزات به‌روز آتش‌نشانی

قدیر موسی‌خانی، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به میزان وقایع شیمیایی و تردد خودروهای حامل سوخت در استان قزوین نیاز سازمان آتش نشانی به تجهیزات به‌روز جدی است.

تکمیل بوستان یک هکتاری در رفسنجان

عملیات اجرایی بوستان رحمت آباد به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان تکمیل شد و به اتمام رسید.

برگزاری مراسم روز هوای پاک در آبادان

شهرداری آبادان مراسم بزرگداشت روز هوای پاک با هدف ترویج فرهنگ توجه و رعایت مسائل زیست محیطی و تلاش برای داشتن محیط زیست و هوای پاک با حضور دانش آموزان و خانواده‌های آبادانی برگزار کرد.

نصب ۱۰۰ باکس جدید زباله در سطح شهر سبزوار

امیر ناطقی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از نصب ۱۰۰ باکس جدید ۷۰ لیتری زباله در خیابان‌های اصلی سبزوار خبر داد.

تخفیف ویژه شهرداری یاسوج به مناسبت دهه فجر

مجید محمدی، معاون شهرسازی شهرداری یاسوج گفت: متقاضیان دریافت پروانه ساخت به مناسبت دهه فجر تخفیف ویژه دریافت می‌کنند.

برف‌روبی معابر شهر سنقر توسط ۹ اکیپ

محمدابراهیم بشیری، شهردار سنقر گفت: در پی بارش برف سنگین، ٩ اکیپ اقدام به نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر شهر کردند.

ساماندهی کارتن‌خواب‌های بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد با بیان اینکه کارتن‌خواب‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند، گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخبندان گرمخانه موقتی برای کارتن‌خواب‌ها در نظر گرفته شده است.

انقلاب آسفالت در مناطق کم‌برخوردار کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان از اجرای آسفالت در نقاط کم‌برخوردار این شهر با مساحتی بالغ بر ۱۱۰ هزار متر مربع در روزهای آینده خبر داد.

کد خبر 550521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.