خانه شیوا در بندرعباس راه اندازی شد

همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، خانه شیوا در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم که جمعی از مردم بندرعباس، مسئولان و نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی مدیران مجموعه شیوا و اتاق اصناف هرمزگان و فرمانده پایگاه نهم شکاری گفت: همه وظیفه داریم که در جهت رفاه و آسایش مردم و اشتغالزایی تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه دریافت خدمات خوب و با کیفیت حق مردم است، اضافه کرد: به‌عنوان نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی از همه کسانی که در جهت ارائه کالای با کیفیت و با قیمت و شرایط مناسب با توجه به شرایط اقتصادی تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

در ادامه این مراسم، ایوب مهدوی فرد مدیرعامل مجموعه شیوا با اشاره به اینکه سرمایه‌های ما شما مشتریان هستید، افزود: برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان وفادار که ۴۰ سال همراه ما بودند، این مجموعه راه اندازی شد. ما موفقیت‌های خود را مدیون شما مشتریان هستیم.

وی بااشاره به تاریخچه مجموعه شیوا اظهار کرد: مجموعه شیوا از سال ۱۳۶۰ با راه اندازی تزئینات شیوا فعالیت خودرا آغاز کرد.

مدیرعامل مجموعه شیوا اضافه کرد: با استقبال و حمایت‌های شما مشتریان، هرسال به اهداف مورد نظر که کیفیت و مشتری مداری بوده دست پیدا کردیم و توانستیم این مجموعه را توسعه دهیم.

مهدوی فرد با بیان اینکه تعداد شعبه‌های این مجموعه در استان هرمزگان ۹ شعبه است، گفت: از سال ۱۳۸۰ سال به سال شعبه‌ها افزایش دادیم، هم اکنون هفت شعبه در بندرعباس و دو شعبه در شهرهای رودان و جاسک فعال است که فاز نخست خانه شیوا نهمین شعبه این مجموعه است.

مدیرعامل مجموعه شیوا گفت: با توجه به پتانسیل استان هرمزگان، فاز نخست خانه شیوا شامل مبلمان، فرش و سرویش خواب راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: فاز دوم این مجموعه تیرماه سال آینده با حمایت شما مشتریان شامل لوازم خانگی آغاز به کار خواهد کرد که مجموعه کامل خواهد شد.

به گفته وی، فازسوم نیز به بخش فرهنگی اختصاص خواهد داشت.

تعصب ملی درجهت اشتغال‌زایی

مهدوی فرد با قدردانی ازحمایت های امیر حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس در راه اندازی این مجموعه و رئیس اتاق اصناف استان گفت: تعداد نیروهای شاغل در این مجموعه ۱۶۰ نفر نیروی ثابت و ۶۰ نفر به صورت پاره وقت در عملیات های عمرانی فعالیت دارند که با راه اندازی شعبه‌های مختلف توانستیم قدم کوچکی در ایجاد اشتغال برداریم.

وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی نه چندان خوب، با راه اندازی فاز دو خانه شیوا تمام لوازم به صورت اقساط ۲۰ ماهه به نرخ مصوب کارخانه با بهترین فروش اقساطی در ایران اجرایی خواهیم کرد.

نگاه بلند و تعصب ملی در جهت اشتغالزایی و توسعه شهر

فرمانده جدید پایگاه نهم شکاری شهیدعبدالکریمی بندرعباس نیز گفت: بسیار خرسندم که نتیجه همدلی و نیت خیرشما رفاه و آسایش مردم را به دنبال خواهد داشت.

امیر خلبان سرتیپ دوم محسن حیدریان افزود: عده‌ای به دلیل شرایط اقتصادی کشور و فقدان ثبات اقتصادی برای منفعت بیشتر سرمایه‌های خود را به خارج کشور منتقل می‌کنند، اما شما با نگاه بلند و تعصب ملی در جهت اشتغالزایی و توسعه شهر و رفاه مردم در اینجا سرمایه گذاری کردید که جای تشکر ویژه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان با هدف حمایت از سرمایه گذاران بیش از پیش تلاش کنند.

کد خبر 550505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.