اینجا هستیم تا برای موفقیت بجنگیم/ راه دشواری برای دستیابی به اهدافمان داریم

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران گفت: با وجود پیروزی در هر چهار دیدارمان، راه دشواری تا رسیدن به اهدافمان پیش‌رو داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوپل مونتایا فرناندز در نشست خبری پس از دیدار برابر عراق در چارچوب مرحله دوم قهرمانی هندبال آسیا اظهار کرد: در بازی امروز ما با یک عملکرد خوب در خط دفاعی کارمان را آغاز کردیم و در پایان نیمه‌اول نتیجه را خیلی‌خوب به نفع خودمان تمام کردیم؛ البته عراق یک تیم جنگجو است و از اواسط نیمه اول روند بازی را در اختیار خود گرفت.

وی در خصوص این پیروزی افزود: حریف ضدحملات خوبی در بازی امروز به ما زد و دفاع خوبی هم در مقابل حملات ما به نمایش گذاشت، حتی در لحظات آخر بازی نزدیک دنبال می‌شد، اما در نهایت توانستیم در دقایق پایانی بازی، روند گل‌های عراق را قطع و نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنیم.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران در ادامه تصریح کرد: مدتی پیش بازی دوستانه‌ای در مقابل این تیم داشتیم که تقریباً شبیه به بازی امروز و بسیار نزدیک بود، آن دیدار دوستانه تجربه خوبی برای هر دو تیم شد؛ البته که شرایط بازی دوستانه با بازی امروز متفاوت بود اما امروز هم نشان دادند یک تیم باکیفیت هستند.

فرناندز در پایان با اشاره به راه باقی‌مانده برای دستابی ایران به اهدافش خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم در سه بازی اول مرحله مقدماتی پیروز میدان باشیم؛ اما راه زیادی در پیش داریم‌. عراق را هم شکست دادیم و باید تلاش کنیم در دیدار مقابل بحرین و کویت نیز دست پر از زمین بیرون بیاییم. می‌دانیم کارمان دشوار است؛ اما اینجا هستیم تا برای هدف مهم‌مان بجنگیم.

کد خبر 550497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.