شاگردان پروفسور روی نوار پیروزی/ عراق هم برای هندبالیست‌های تیم‌ملی دست‌گرمی بود!

تیم‌ملی هندبال ایران مرحله‌ دوم مسابقات قهرمانی هندبال آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات هندبال قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در عربستان به دور دوم رسید و حالا تیم‌ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار مرحله دوم با تیم ملی عراق دیدار کرد و پس از یک نمایش بسیار منطقی و زیبا، حریف خود را با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ و شکست بدرقه کرد.

تقابل نخست هندبالیست‌های تیم‌ملی با عراق، ساعت ۱۲ به وقت محلی (ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران) در سالن فدراسیون هندبال عربستان شهر دمام کلید خورد.

بازیکنان تیم‌ملی ایران: یونس آثاری، محمدرضا اورعی، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی‌کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی‌نژاد، سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی و حسین جهانی

سرمربی: مانوئل فرناندز

شرح بازی: بچه‌های هندبال ایران بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در ۳۰ دقیقه نیمه‌نخست با حفظ تمرکز و برتری چهار گله در نهایت با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ عراق را شکست دادند و به استقبال نیمه‌دوم رفتند. در نیمه‌دوم باز هم مردان مانوئل فرناندز بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند، اما مقداری تمرکزشان را از دست دادند و این نیمه با نتیجه ۱۲ بر ۱۳ به‌سود عراقی‌ها به پایان رسید.

اما هندبالیست‌های تیم‌ملی کشورمان با نمایش خوبی که مجموعاً در زمین بازی نشان دادند در نهایت پیروز این دیدار شدند؛ ایران ۲۸ بر ۲۵ فاتح نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی شد و باید به فکر دیدار دوم باشد.

نکات بازی:

شاگردان مانوئل فرناندز، پس از استراحت یک‌روزه؛ دوشنبه از ساعت ۱۶ (ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران) در سالن اصلی رقابت‌ها در شهر دمام در دومین مصاف خود با بحرین دیدار خواهند کرد.

تیم ملی هندبال کشورمان پس از اینکه با کسب سه پیروزی و دریافت تمامی شش امتیاز در گروه دوم مرحله یک‌چهارم نهایی قرار گرفته بود و عراق که در جایگاه دوم گروه سوم قرار داشت در کنار بحرین و کویت برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی تلاش خواهند کرد.

کد خبر 550481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.