از نفراتی استفاده می کنیم که برنامه گل‌گهر خنثی شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خودمان را برای این بازی آماده کردیم و باید با نظم تیمی خوب، استحکام لازم را در میانه میدان داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریف انجام دهیم. با توجه به تمریناتمان طی روزهای گذشته، امیدوارم نمایش مطلوبی در مقابل گل‌گهر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زونیمیر سولدو در کنفرانس خبری قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان، اظهار کرد: فردا بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم. اگر امتیازات گل‌گهر کسر نمی‌شد، این تیم اکنون در بالای جدول قرار داشت؛ هر چند رتبه کنونی این تیم هم خوب است. گل‌گهر نفرات خوبی در خطوط مختلف دارد و عملکردشان در وسط میدان مطلوب است.

وی افزود: ما خودمان را برای این بازی آماده کردیم و باید با نظم تیمی خوب، استحکام لازم را در میانه میدان داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریف انجام دهیم. با توجه به تمریناتمان طی روزهای گذشته، امیدوارم نمایش مطلوبی در مقابل گل‌گهر داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه گل‌گهر را آنالیز کردیم، تصریح کرد: قطعاً از نفراتی استفاده می‌کنیم تا برنامه تیم مقابل خنثی شود، ما در بازی‌های اخیر خوب کار کردیم و حقمان کسب سه امتیاز بود. ضروری است روند خوبمان را حفظ کنیم.

سولدو در رابطه با لیست بازیکنان مورد نیازش برای تقویت تیم، خاطرنشان کرد: چندین بار با مدیریت باشگاه صحبت کردم، نفراتی را برای تقویت تراکتور مدنظر داریم. با توجه به اقدامات انجام شده، امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی طی هفته آتی باز شود و بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شوند.

وی در خصوص تأثیر بارش سنگین برف بر تمرینات تراکتور، گفت: شرایط آب و هوایی برای ما و تیم رقیب مزاحمت ایجاد می‌کند. تمرینات را به شکلی تدارک دیدیم که بازیکنان خودشان را با این شرایط وفق دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه زمانی که به تراکتور آمدم، شرایط سخت و بدی داشتیم، اظهار کرد: آمادگی بازیکنان پایین بود و تلاش کردم تا نظم خوبی در تیم به وجود بیاید و برخی بازیکنان آسیب‌دیده و افراد کم انگیزه را وادار به کار کردم. روز به روز بهتر شدیم؛ البته کمبود نفرات داریم، ولی تیم از آن وضعیت بد خارج شده و شرایط بهتری دارد.

سولدو در رابطه با محرومان و مصدومان تراکتور، تصریح کرد: آرش قادری و عبدالله حسینی را به خاطر محرومیت و محمد مسلمی‌پور و علی دشتی را به دلیل مصدومیت نداریم و یکی دو نفر هم سرماخوردگی جزئی دارند.

کد خبر 550478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.