امیدواری یووه به جذب ولاهوویچ

بانوی پیر امیدوار است بتواند ولاهوویچ را به هر ترتیب ممکن و تحت هر شرایطی به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، متقاعد کردن دوشان ولاهوویچ مهاجم تیم فیورنتینا برای پیوستن به یوونتوس تبدیل به اولویت اول بانوی پیر شده تا هرچه سریع‌تر این انتقال قبل از این که اتفاق خاصی رقم بخورد، نهایی شود.

مهاجم ۲۱ ساله صربستانی در این فصل با فیورنتینا یکی از برترین ستاره‌های اروپا بوده و در ۲۱ بازی لیگ ۱۷ گل به ثمر رسانده است. او توجه بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپا را به خود جلب کرده است به طوری که در حال حاضر باشگاه‌های منچسترسیتی و آرسنال مشتاق جذب او هستند و به صورت علنی تمایل خود را اعلام کرده‌اند. در این میان یوونتوس نیز مدت‌ها است که به جذب ستاره فیورنتینا علاقه‌مند بوده و امیدوار است بتواند وی را برای انتقال متقاعد کند.

یوونتوس اخیراً پیشنهاد هفت میلیون یورو خالص دستمزد سالانه به ولاهوویچ ارائه کرد که نسبت به دستمزد فعلی او در فیورنتینا بسیار بیشتر است. این بازیکن نیز مشخصاً بسیار علاقه دارد که به یوونتوس بپیوندد و همچنین از پیشنهاد شخصی ارائه شده توسط این باشگاه تورینی راضی است. با این حال جو بارون، مدیرعامل فیورنتینا، فاش کرد که یک باشگاه انگلیسی که احتمالاً آرسنال است، پیشنهادی برای ولاوویچ ارائه کرده که پیشنهاد بسیار خوبی است. اما این بازیکن و مدیربرنامه‌اش با این پیشنهاد موافقت نکرده‌اند.

ایاکوبلیس، خبرنگار توتومرکاتو نیز از پیشنهاد یوونتوس پرده برداشت و گفت بانوی پیر حاضر است سی و پنج میلیون یورو به اضافه کولوسفسکی را برای خرید ولاهوویچ پیشنهاد دهد. با این وجود، کومیسو (مالک فیورنتینا) فقط پول نقد می‌خواهد و در حال حاضر آرسنال تنها باشگاهی است که می‌تواند از پس پرداخت تمام هزینه‌ها به صورت نقد بربیاید.

رسانه‌های ایتالیایی اصرار دارند که خود بازیکن ترجیح می‌دهد تا تابستان صبر کند و عجله‌ای برای تصمیم‌گیری وجود ندارد. در همین زمان باشگاه‌ها می‌توانند پیشنهادات بهتری آماده کنند و از سوی دیگر ممکن است حتی باشگاهی مانند یوونتوس که با محدودیت‌های مالی ویژه‌ای مواجه است، درخواست انتقال قابل توجهی را به فیوره بفرستد.

مدیرعامل باشگاه فیورنتینا تأیید کرده است که تا این لحظه هیچ پیشنهادی از یوونتوس برای ولاهوویچ به دست باشگاه او نرسیده و خواسته‌های این مهاجم نیز مشخص نیست. او اصرار دارد تا پایان فصل هیچ اتفاق خاصی نیافتد و برای همین باشگاه نیز به تصمیمش احترام می‌گذارد.

کد خبر 550461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.