کاشان میزبان مسابقات تکواندوی بانوان کارگری کشور

رئیس هیئت ورزش کارگری کاشان از برگزاری مسابقات تکواندوی بانوان کارگری کشور در کاشان با قهرمانی تیم «فولاد امیرکبیر کاشان الف» خبر داد.

عبدالله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو کارگری کشور در کاشان اظهار کرد: در بخش بانوان این دوره از مسابقات استان تیم فولاد امیرکبیر کاشان الف از استان اصفهان با ۵۹ امتیاز رتبه نخست و سمنان با ۱۸ و گلستان با ۱۶ امتیاز مقام‌های اول تا سوم مسابقات تکواندو بانوان قهرمانی بانوان کارگر کشور در سال ۱۴۰۰ را کسب کردند.
وی ضمن اشاره به توضیحی در زمینه نایب‌قهرمانی تیم استان سمنان افزود: تیم تکواندو بانوان فولاد امیرکبیر ب نایب قهرمان این دوره از مسابقات تکواندو کارگری کشور شد، اما براساس قانون کسب یک عنوان تیمی توسط هر استان، عنوان دومی به تیم استان سمنان اعطا شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات با حضور ۹ استان و ۱۰ تیم فولاد امیرکبیر کاشان الف و ب، یزد، کرمان، کردستان، سمنان، خراسان‌رضوی، گلستان، گیلان و قزوین در سه بخش مبارزه، پومسه و تعادلی برگزار شد.

وی ضمن اشاره به جزئیات این دوره از مسابقات تکواندو کارگری کشور بخش بانوان گفت: در بخش پومسه انفرادی ۱۹ ورزشکار و در بخش تیمی چهار تیم خراسان‌رضوی، قزوین و تیم‌های فولاد امیر کبیر الف و ب با یکدیگر به رقابت پرداختند و در بخش مسابقات تعادلی، هشت ورزشکار از استان‌های اصفهان شامل فولاد امیرکبیر کاشان الف وب، گلستان، قزوین، کرمان، خراسان‌رضوی و گیلان و در بخش مبارزه ۲۳ ورزشکار در چهار وزن المپیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رضایی، ضمن اشاره به نتایج مسابقات انفرادی و تیمی تصریح کرد: در بخش پومسه انفرادی ۲۵ الی ۳۰ سال فرناز جلی‌شهرضا از فولاد امیرکبیر الف، نرگس عزیزاللهی از فولاد امیرکبیر کاشان ب و مرضیه نصیری از استان قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در ۳۱ الی ۴۰ سال ندا مرادی از فولاد امیرکبیر الف، فرشته مسلمی فولاد امیرکبیر ب و فاطمه حیدری از گلستان به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

وی اظهار کرد: در رده ۴۱ سال به بالا، ملیحه ذوالفقاری از فولاد امیرکبیر الف، مریم زراعتی از فولاد امیرکبیر ب و مهین فلاح از گیلان به ترتیب به مقام‌ اول تا سوم رسیدند و در بخش پومسه تیمی سه نفره فولاد امیرکبیر الف، فولاد امیرکبیر ب و قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت ورزش کارگری شهرستان کاشان افزود: در بخش کیوروگی مبارزه فولاد امیرکبیر کاشان الف با ۵۹، فولاد امیرکبیر کاشان ب با ۳۳ و قزوین با ۱۰ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در بخش کیوروگی وزن اول فائزه هاشمی از گلستان، اعظم خرم‌آبادی از فولاد امیرکبیر کاشان الف و ملیحه صابری از فولاد امیرکبیر کاشان ب به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.
وی ابراز داشت: در وزن دوم نینان شاه‌محمدی از کردستان، سمانه غلامی از فولاد امیرکبیر کاشان الف به ترتیب مقام‌های اول و دوم و نرگس نصرآبادی از فولاد امیرکبیر کاشان ب و صبا توحیدی از گلستان به سومی مشترک رسیدند و در وزن سوم فرزانه‌سادات طباطبایی از سمنان، نرگس عزیزاللهی از فولاد امیرکبیر کاشان الف به ترتیب مقام اول و دوم و تهمینه کربلایی از قزوین و بهاره بیداریان به مقام سومی مشترک رسیدند.

رضایی گفت: در وزن چهارم نگین عدالت‌نیا از سمنان، فریبا مولایی از فولاد امیرکبیر کاشان الف و زینب نوروز از فولاد امیرکبیر کاشان ب به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند و در بخش یوپ چاگی یا تعادلی اکرم بتوئی از خراسان رضوی، نرگس عزیزاللهی از امیرکبیر ب و ندا مرادی از فولاد امیرکبیر الف به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در بخش بانوان برتر، فردوس چوبین از استان قم داور برتر بخش کیوروگی و ملیحه نصیرفر از استان اصفهان داور برتررقابت‌ها پومسه انتخاب شدند.

گفتنی است نینان شاه‌محمدی، فنی‌ترین ورزشکار این دوره شد و تیم فولاد امیرکبیر کاشان ب به کاپ اخلاق دست یافت.

کد خبر 550431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.