احداث مجموعه چندمنظوره در ورودی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: احداث مجموعه چندمنظوره گردشگری، فرهنگی و خدماتی در ورودی شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری است که قصد داریم از آن به عنوان منبع درآمد پایدار بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی چاپلقی امروز _شنبه دوم بهمن‌ماه_ در نشستی با مشاور ویژه وزیر کشور و سرمایه‌گذار خارجی، به منظور جذب سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های عمرانی، گردشگری، خدماتی، اظهار کرد: برای توسعه شهر شهرکرد برنامه‌هایی که تدوین می‌شود باید کارشناسی شده و با اهداف علمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه ورودی‌های شهر در زیبایی شهر تأثیر بسیار بالایی دارند، تصریح کرد: در حوزه گردشگری نمی‌توان به بخشی از شهر توجه داشت و سایر نقاط را نادیده گرفت و خدماتی در آن مناطق انجام نداد، به همین دلیل باید در کل شهر توجه لازم برای زیباسازی سیما و منظر شهری انجام شود.

شهردار شهرکرد افزود: احداث مجموعه چند منظوره گردشگری، فرهنگی و خدماتی در ورودی شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری است که قصد داریم از آن به عنوان منبع درآمد پایدار بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در سرمایه‌گذاری به آن پایبند هستم توسعه متوازن است لذا در صدد هستیم به گونه‌ای عمل شود که تمام مناطق شهرکرد از یک سطح اجتماعی بالایی برخوردار شوند.

جاپلقی با بیان اینکه برای ورود سرمایه‌گذار باید شرایط مساعد، بسته‌ها آماده و ساعت‌ها با سرمایه‌گذار مذاکره کرد تا نحوه فعالیت سرمایه‌گذار مشخص شود، گفت: پروژه‌هایی که در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است در اسرع وقت باید تکمیل شوند.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم انتقال پساب و استفاده از آن در حفظ و نگهداری فضای سبز، ادامه داد: مطالعات انتقال شبکه فاضلاب شهری به شهرکرد با هدف بازگردانی پساب در آبیاری فضای سبز با توجه به مشکلات کم‌آبی در حال انجام است و زیرساخت‌های آن جهت اجرا بررسی و تأمین اعتبار می‌شود.

به گزارش ایمنا، این جلسه به‌منظور مشارکت در ساخت و تکمیل پروژه‌های مختلف استان از جمله تکمیل و احداث راه‌آهن و خط اصفهان شهرکرد خوزستان، پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه و تولیدات فولاد آلیاژی، انتقال پساب فاضلاب شهرکرد، تقاطع‌های غیرهمسطح، احداث مجموعه گردشگری فرهنگی و خدماتی و ساخت المان‌ها و ساماندهی ورودی شهر برگزار شد.

کد خبر 550419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.