مشکلات طرح تفصیلی شهر نور بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر نور از بررسی مشکلات مربوط به طرح تفصیلی این شهر خبر داد.

ابراهیم محسنی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات ما در دوره ششم شورا الحاق رستمرود و بخش‌هایی از شهر نور به بافت فرسوده است، اظهار کرد: الحاق به بافت فرسوده با همت اعضای شورای اسلامی دوره قبل و با پیگیری شورای اسلامی دوره ششم به نتیجه رسید که از امتیازات بافت فرسوده، معافیت در عوارض و دریافت تسهیلات کم‌بهره در زمان ساخت و ساز برای مردم منطقه رستمرود است.

وی با اشاره به مشکل استادیوم نیمه‌کاره در منطقه رستمرود خاطرنشان کرد: این پروژه که از سال ۸۵ آغاز شد از طرح‌های ملی است که پس از ۱۵ سال نیمه‌کاره رها شده است و با بررسی‌های انجام شده بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و با توجه به بحران مالی که در حال حاضر دچار آن هستیم شروع به کار پروژه کمی سخت است و زمان می‌برد.

رئیس شورای اسلامی شهر نور در خصوص معضل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر نور که یکی از دغدغه‌های شهروندان بود افزود: این مشکل تا حدود زیادی برطرف شد و شهرداری سگ‌های بلاصاحب را جمع‌آوری و به مکان‌های مورد نظر انتقال داد.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی و آسفالت کوچه‌ها در منطقه رستمرود اظهار کرد: در این منطقه کوچه‌هایی که از نظر فنی و مهندسی مشکلی نداشتند، آسفالت انجام شد.

محسنی گفت: کوچه‌هایی مانند پامچال پنجم و ششم در منطقه رستمرود با توجه به افزایش جمعیت مشکل تعریض، آب و برق دارند که پس از تعریض و رفع مشکل آب و برق شهرداری برای احداث کانیو، جوی آب و آسفالت اقدام می‌کند.

وی با اشاره به مشکل افت فشار آب کوچه‌ای که در آن مدرسه واقع شده و جمعیت زیادی در آن ساکن است، افزود: افت فشار آب از مشکلات مردم است که با رفع آن تلاش می‌کنیم آسفالت آن را تا سال جدید اجرایی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نور با اشاره به مشکلات طرح تفصیلی شهر نور، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شکایت‌هایی در خصوص تعرض به حریم ایزدشهر به سمت رستمرود و رویان به سمت نور دارند.

وی گفت: با توجه به تناقض‌هایی که در نقشه طرح تفصیلی با پیشنهاد شرکت مشاوره وجود دارد، بین آنچه که هست و آنچه باید باشد در حال بررسی و پیگیری آن هستیم.

کد خبر 550417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.