توجه به رستمرود در اولویت کاری مدیریت شهری نور

شهردار نور گفت: «رستمرود» در اولویت کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی توکلی امروز _شنبه دوم بهمن‌ماه_ در آیین ملاقات عمومی مسجد صاحب زمان (عج) در رستمرود، اظهار کرد: بیشترین خواسته‌های مردم در بخش عمرانی است که در فصل بارندگی و آب و هوایی با محدودیت روبه‌رو هستیم.

وی گفت: شهرداری نور برنامه‌های کاری دارد که در قالب شهرداری تعریف می‌شود و بودجه شهرداری ۵۵ میلیارد تومانی دیده شد که با وجود ۳۰۰ پرسنل و نیروی شرکتی، در ماه بیش از سه میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

شهردار نور با بیان اینکه سیاست شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم مربوط به سال ۱۴۰۱ است و با آسیب‌شناسی که صورت گرفته، تلاش می‌شود بخشی از خواسته‌های بحق مردم برآورده شود، ادامه داد: بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها در رستمرود آسفالت شد؛ درحالی‌که در شهر نور یک متر آسفالت انجام نشده است.

وی با اشاره به جلسات مختلف در رستمرود افزود: رستمرود در اولویت کاری شهرداری و شورای اسلامی است؛ همچنین منابع شهرداری از خدمات شهرداری و عوارض مردم بوده و مباحث باید با قواعد و واقعیت همخوانی داشته باشد؛ الحاق بافت در شورای شهرسازی تصمیم‌گیری می‌شود و ما چانه‌زنی می‌کنیم.

توکلی اظهار کرد: طرح تفصیلی، دو سال است که مصوب شده اما ابلاغ نمی‌شود؛ علت آن به‌خاطر این است که بخشی از رستمرود در گذشته طی ماده صد از محدوده خارج شد و تلاش می‌کنیم به محدوده برگردد، بخشی هم مربوط به این است که اطلاع‌رسانی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه رستمرود و نور یک شهر و خانواده در شهر نور هستند، مشارکت همه‌جانبه شهروندان را ضرورت مهم پیش رفتن امور و آبادانی شهر دانست و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست؛ لذا از شهروندان رستمرودی درخواست می‌کنیم در بخش‌های مختلف، یاری‌گر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نور باشید؛ زیرا شهرداری و شورای اسلامی شهر پای کار هستند تا کارنامه خوبی از پایان دوره ششم به جا بگذارند.

کد خبر 550415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.