برف‌روبی معابر شهری مهاباد به صورت شبانه‌روزی

شهردار مهاباد گفت: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر شهری و خیابان‌ها با بهره‌گیری از ۱۲۰ نفر از کارکنان خدمات شهری این شهرداری به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، بابک رستم‌پور با اشاره به گلایه بعضی از شهروندان نسبت برف‌روبی نکردن معابر، اظهار کرد: هم اکنون شش دستگاه گریدر، چهار دستگاه بیل بکهو، دو دستگاه لودر و ۱۸ دستگاه سبک و نیمه‌سنگین دیگر به همراه ۱۲۰ نفر از نیروهای خدماتی عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر عمومی را به صورت ۲۴ ساعت انجام می‌دهند.

وی افزود: از ابتدای بارش‌های سنگین تاکنون عملیات برف‌روبی معابر و خیابان‌ها بر اساس اولویت مناطق حساس شهری انجام شده و هم اکنون تمام معابر اصلی به اتمام رسیده است و پاکسازی محله و کوچه‌ها ادامه دارد.

شهردار مهاباد با اشاره به محدود بودن امکانات شهرداری، خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات و دستگاه‌های برف‌روب بر اثر پاکسازی و برخورد با دست‌اندازهای سطح شهر دچار آسیب شده و تعمیرات و راه‌اندازی دوباره آنها زمان‌بر بوده است اما به صورت پیوسته در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی تبعات بارش سنگین برف نیاز به صبوری و مشارکت شهروندان نیاز دارد، اضافه کرد: با مساعد شدن هوا تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن عملیات پاکسازی و ساماندهی کامل معابر اصلی و فرعی شهر را به اتمام و با ارائه خدمات به موقع، ترافیک شهری را روان‌تر سازیم.

رستم‌پور با بیان اینکه به منظور تسهیل در ارائه خدمات، شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری نموده و جهت تسریع در عملیات برف‌روبی از پارک کردن خودروها در حاشیه خیابان‌ها و معابر شهری خودداری کنند، گفت: شماره تلفن‌های ١٣٧ و ۴۲۴۴۲۷۳۳ ستاد برف‌روبی شهرداری مهاباد، آماده دریافت درخواست‌های شهروندان از نقاط مختلف سطح شهر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 550406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.