ظرفیت دفن تا ۳ سال آینده در وادی رحمت وجود دارد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه حداکثر برای سه سال آینده در وادی رحمت جا داریم، گفت: برای ایجاد آرامستان جدید درخواست لازم اعلام شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، فرخ جلالی درخصوص افزایش بهای تعرفه آرامستان‌ها، اظهار کرد: هزینه‌های کفن و دفن و حمل متوفی در سال جاری تنها ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به پیش‌فروش قبور، افزود: برخی برای پیش‌خرید قبور یک طبقه هجوم آورده‌اند؛ این در حالی است که در آرامستان با کمبود قبر مواجه هستیم و برای ایجاد آرامستان جدید درخواست لازم اعلام شده که در حال پیگیری موضوع هستیم.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه حداکثر برای سه سال آینده در آرامستان فعلی جا داریم، خاطرنشان کرد: حداکثر مصرف روزانه ۵۰ قبر است و در موارد پیک کرونا با احتساب قبور دو طبقه، روزانه ۱۷۰ مورد قبر مصرف شده است.

وی با بیان اینکه طی پنج سال گذشته خیابانی برای دسترسی به بلوک‌های جدید ایجاد نشده بود، تصریح کرد: در یک سال اخیر چهار خیابان جدید احداث شده و در سال‌جاری نیز از یک‌هزار و ۳۴۰ نفر از شهروندان تنها ۵۰۰ هزار تومان دریافت شده که در قبال هزینه آرامستان‌ها بسیار کمتر است.

جلالی افزود: هزینه قبور و کفن و دفن در آرامستان تبریز حدود پنج میلیون تومان است.

کد خبر 550352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.