اخطار جدی به یاغی فرانسوی؛ یا بمان یا زودتر برو

سران باشگاه بارسلونا بشدت از دست عثمان دمبله، خسته و ناراحت هستند، از رئیس گرفته تا مدیر ورزشی و ژاوی که دیگر حوصله این بازیکن را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عثمان دمبله یکی از بازیکنانی است که وجودش برای بارسایی ها همیشه همراه با حاشیه بوده است. عثمان در مدتی که برای بارسا بازی می‌کند هرگز نتوانست آن نمایش‌های جذاب را ارائه کند.

وی چند وقتی است که از تمدید قراردادش سر باز میزند و می‌خواهد جدا شود. رسانه‌های اسپانیا از این خبر می‌دهند که آتش بس با دمبله به پایان رسیده است، در صورتی که تا ساعات آینده وی به پیشنهاد باشگاه پاسخ ندهد، پیشنهاد تمدید باشگاه پس گرفته می‌شود و این بازیکن از فسخ قراردادش مطلع می‌شود یا به دادگاه می‌رود. بازگشتی وجود ندارد، تصمیم گرفته شده است.

البته عده‌ای هم موسی سیسوکو ایجنت دمبله را باعث این جنگ می‌دانند کسی که با خواسته‌های غیر معقول و عجیبش، در راه تمدید قراداد، سنگ اندازی می‌کند تا او را به باشگاه دیگری ترانسفر کند. خواسته‌هایی که با توجه به شرایط، هیچکدامش از دست بارسایی ها بر نمی‌آید.

پس از این اتفاق، ژاوی هم از دمبوز برای مصاف حساس با بیلبائو در مرحله ۱/۸ نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا دعوت نکرد و او را خط زد. در همین خصوص، متئو آله مانی، مدیر ورزشی آبی اناری‌ها گفت: ما تصمیم دمبله برای ادامه ندادن را درک می‌کنیم و همچنین تصمیم خود را به او اطلاع داده ایم، ما بازیکنان متعهد می‌خواهیم. عثمان باید هر چه زودتر برود. او به ما گفت که باید هر چه زودتر برود. در طول ۶ ماه ما چندین پیشنهاد به دمبله دادیم. انتظار داریم مرد فرانسوی قبل از ۳۱ این ماه (ژانویه) برود.

دمبله، مهاجم فرانسوی آبی اناری‌ها هم ساکت ننشست و نوشت: من کسی نیستم که تسلیم باج گیری شوم و نمی‌خواهم در مورد ایجنتم که خیلی به او اعتماد دارم حرف بدی بشنوم. چهار سالی می‌شود که چیزهای زیادی در مورد خودم می شنوم. من آدم اشتباهی هستم و کامل نیستم؟؟ من هرگز از اطاعت از دستورات یا برنامه مربی امتناع نکردم زیرا فوتبال رشته علاقه من است. مذاکرات تمدید را به ایجنتم می‌سپارم و روی علاقه ام به فوتبال تمرکز می‌کنم.

وی در ادامه آورده بود: چهار سال است مردم در مورد من صحبت می‌کنند و من سکوت کردم و جوابی نمی‌دهم. این یک اشتباه بود و امروز باید تمام شود. وقت پاسخ دادن است. من امروز با شفافیت کامل بدون تسلیم شدن در مقابل هیچ باج خواهی پاسخ خواهم داد. بعد از کرونا و بدون هیچ جلسه تمرینی، از من خواسته شد که بدون هیچ تردیدی بازی کنم. من هر چه داشتم دادم چون فوتبال رشته مورد علاقه من است. من حرفه ایم و قدر دان آن هستم.

دمبله در پایان خاطر نشان کرد: پیام امروز من واضح است. من می‌خواهم صحبت‌های که در مورد من یا ایجنتم گفته می‌شوند، تمام شود. من همچنان با باشگاه قرارداد دارم و به درخواست مربی ام و برای کمک به هم تیمی‌هایم آماده ام. همه چیز و این در حال حاضر تغییر نخواهد کرد. من آدم بی انصافی نیستم. و مردی هستم که تسلیم باج گیری نمی‌شوم. زمین فوتبال برای منه و خارج از استادیوم برای نماینده ام. می‌خواهم با هم تیمی‌هایم لذت ببرم و فوتبال بازی کنم و بیشترین تمرکز را روی آن بگذارم.

البته بی نظمی‌های پسر پر حاشیه، زمانی هم که بازیکن دورتموند بود، وجود داشت و وقتی او وستفالن را به سمت بندر بارسلون ترک کرد، مسئولان زنبورها، هانس یوواخیم واتسکه و میشل زورک، از بی نظمی عثمان خسته شده بودند و چنین روزهایی را هم برای آبی اناری‌های کاتالونیا هم پیش بینی می‌کردند، که حالا به درستی رنگ واقعیت به خودش گرفته است.

به همین مناسبت، اخبار برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران پیرامون این بازیکن را با هم مرور می‌کنیم:

️ای اس پی ان:
دمبله می‌خواهد در بارسلونا بماند. اطرافیان او اعتقاد دارند که می‌توانند با برگزاری یک جلسه دیگر باشگاه را قانع کنند.

برنامه ️الچرینگویتو:
دمبله امروز صبح به طور عادی به مجموعه ورزشی باشگاه رسید و همانجا فهمید که اخراج شده است.

رسانه ️کوپه:
لحظه ورود آلمانی به باشگاه حدود ساعت ۱۱ صبح بود و سپس به دمبله گفت: "تو اخراج شدی."

نشریه ️موندو:
لالیگا به بارسلونا این اجازه را می‌دهد که دمبله را تا پایان فصل از لیست خط بزند، اما او باید مثل سابق به همراه تیم تمرین کند.

مارتا رامون، خبرنگار:
وقتی با مدیریت بارسلونا صحبت کردم، بسیار عصبانی بودند. باشگاه به پایان قرارداد او فکر نمی‌کند، بلکه فقط پول می‌خواهند. حتی اگر دمبله نظرش را تغییر دهد. باشگاه دیگر او را نمی‌پذیرد.

️سانتی اوفال خبرنگار:
دمبله قصد ندارد در نقل و انتقالات زمستانی بارسا را ترک کند.

️میگل سانز:
منچستریونایتد به سراغ دمبله می‌رود. اگر این بازیکن نامه فسخ را از بارسلونا دریافت کند، یونایتد برای جذب او تلاش خواهد کرد.

باید دید در نهایت سرنوشت این یاغی فرانسوی به کجا می‌رسد، آیا تمدید می‌کند و به وضعیت خود سر و سامان می‌دهد، یا اینکه تصمیم می‌گیرد به باشگاه دیگری نقل مکان کند.

گزارش از: علی سرفراز_خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 550225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.