حال و هوای انقلابی شهر/ ۱۰۰ المان دهه فجر در میادین اصفهان نصب می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرای پروژه‌های این سازمان در دهه فجر خبر داد و گفت: فضاسازی شهری با نصب ۱۰۰ المان موقت در میادین و چهارراه‌های اصلی شهر، یکی از برنامه‌های این سازمان به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پروژه‌های دهه فجر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این سازمان در بهمن‌ماه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌ها و طرح‌هایی در دست اجرا دارد تا فضای شهر اصفهان را انقلابی‌تر و یاد دلاورمردان و زنان غیور کشور را که همراه انقلاب اسلامی بودند زنده کند.

وی با اشاره به نصب المان‌های موقت در سطح شهر، ادامه داد: در دهه فجر امسال براساس برنامه‌ریزی‌های سازمان زیباسازی شهرداری، فضاسازی شهری با نصب ۱۰۰ المان موقت در میادین و چهارراه‌های اصلی شهر اصفهان انجام می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شور و هیجان روزهایی را که پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد، تداعی می‌کند. سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نیز در این ایام ۱۵ میدان اصلی شهر را به طور ویژه آذین‌بندی کرده و حدود دو هزار پرچم شهری نصب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در دهه فجر با اجرای نورپردازی‌هایی بازگشت امام خمینی (ره) را جشن می‌گیرد، تصریح کرد: نورپردازی ساختمان شهرداری مرکزی و کوه صفه به رنگ پرچم در ایام دهه فجر از جمله نورپردازی‌هایی است که انجام می‌شود.

قنادنیا اضافه کرد: طراحی و اجرای دیوارنگاره میدان امام حسین (ع) برای دهه فجر انجام می‌شود تا این نقطه از شهر نیز حال و هوای بهمن‌ماه سال ۵۷ را برای شهروندان به تصویر بکشد.

کد خبر 550221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.