در هر دو فاز دفاعی و هجومی فوق‌العاده بودیم/ تازه کارمان برای موفقیت آغاز شده است

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران گفت: پیروزی مقابل عربستان خیلی‌مهم بود، اما فقط تا امشب برای آن جشن می‌گیریم و از فردا تمرکزمان روی ادامه جام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوئل فرناندز پس از پیروزی تیم‌ملی هندبال ایران در مقابل عربستانِ میزبان اظهار کرد: روی این بازی خیلی تمرکز و تلاش کرده بودیم، بازیکنانم کمی با استرس و ترس وارد زمین بازی شدند. اما نیمه‌دوم خیلی برایمان فوق‌العاده بود، هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی درخشان ظاهر شدیم، عملکرد بسیار عالی دروازه‌بانمان را هم نباید فراموش کنیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش افزود: نکته مهم بعدی حاشیه‌امنیتی بود که تا پایان مسابقه حفظ کردیم و برتری‌مان را با اختلاف لازم حفظ کردیم؛ از عملکرد بازیکنانم خصوصاً در نیمه‌دوم ممنونم و به آن‌ها بابت این نمایش و پیروزی تبریک می‌گویم. برد مهم و شیرینی بود.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران درباره ضعف‌های تیمش با وجود کسب پیروزی تصریح کرد: با اینکه در دو بازی ابتدایی می‌دانستیم برتر از استرالیا و هند هستیم باز هم نیمه‌های اول به‌سختی برایمان سپری شد. در این مسابقه نیز همان موضوع تکرار شد؛ البته حریف امروزمان میزبان این رقابت‌ها است و خیلی بهتر از سایر رقبایمان بود.

فرناندز در ادامه گفت: در نیمه‌نخست بازیکنانم بیش از حد عجله کردند و دویدن‌های زیاد ما را از شیوه و فلسفه تاکتیکی‌مان دور کرد و به ما ضربه زد؛ اما در نیمه‌دوم دستورات تاکتیکی به‌خوبی انجام شد و پس از زیاد کردن اختلاف با حریف سوار بر بازی شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور تماشاگران چه تأثیری بر روند بازی تیمش داشت اظهار کرد: جو سالن باعث شده بود ارتباط من با بازیکنانم سخت شود، تمامی سالن‌ها همین جو را دارد و تماشاگر ها روی بازی تأثیر می‌گذارند، متأسفانه در دو سال اخیر به‌دلیل شیوع ویروس‌کرونا این شرایط مهیا نبود، ترجیح می‌دهم جو سالن و تماشاگران علیه تیم من باشد و تماشاگران حتی در صورتی که به ضرر ما باشد در سالن حضور داشته باشند.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران در پایان ضمن اشاره به اینکه مدت‌زمان خوشحالی تیمش برای این برد فقط تا همین امشب است گفت: کار ایران تازه آغاز شده، از این مرحله به‌بعد وارد اصلی‌ترین بازی‌های این مسابقات می‌شویم و باید کاملاً روی هدفمان تمرکز داشته باشیم، ما فقط تا آخر شب خوشحالیم و از فردا با فراموش کردن این پیروزی به ادامه مسیرمان فکر می‌کنیم.

کد خبر 550195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.