لغو پروانه فعالیت ۳۰ دستگاه تاکسی در سنندج

شهردار سنندج گفت: متاسفانه ۳۰ دستگاه تاکسی به جای خدمات رسانی به شهروندان بدون هیچ مشکلی در معبر اصلی پارک شده بود که پروانه فعالیت این تاکسی‌ها لغو شد.

به گزارش ایمنا، سید انور رشیدی در بازدید از خیابان کانی کوزله، اظهار کرد: یکی از گلایه بحق شهروندان سنندجی از شهرداری در این روزهای برفی نبود ناوگان حمل و نقل عمومی بویژه تاکسی در سطح شهر بود.

وی افزود: در شرایط عادی بیش از ۳ هزار تاکسی در سطح شهر حضور دارند که به نظر تمام کارشناسان حضور این مقدار تاکسی باعث ترافیک در سطح شهر است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در این شرایط برفی انتظار می‌رفت که ناوگان تاکسی رانی در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان فعال باشند که متأسفانه اینگونه نبود و مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورد.

رشیدی اضافه کرد: صبح امروز از خیابان کانی کوزله بازدید داشتیم که متأسفانه ۳۰ دستگاه تاکسی بدون هیچ مشکلی به جای حضور در سطح شهر و جابجایی مسافران پارک شده بود.

وی از لغو پروانه فعالیت این ۳۰ دستگاه تاکسی در خیابان کانی کوزله خبر داد و تاکید کرد: سازمان حمل و نقل از طریق سامانه پیامکی به رانندگان تاکسی اطلاع رسانی نماید که در صورت عدم فعالیت در این روزها پروانه کاری آنها لغو خواهد شد.

شهردار سنندج خطاب به سازمان حمل و نقل گفت: با نظارت و بازرسی دقیق در این ایام رانندگان تاکسی وظیفه شناسی که در سطح شهر حضور دارند و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کنند، باید مورد تقدیر قرار گیرند.

منبع: ایسنا

کد خبر 550078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.