انتقاد عضو شورای شهر از روند کند تدوین طرح جامع آمل

مسئول کمیسیون فنی و شهرسازی شورای اسلامی شهر آمل از کندی تدوین طرح جامع شهری آمل از سوی اداره کل راه و شهرسازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزین محمودی پاتی در جلسه بررسی طرح جامع شهر آمل با اشاره به اهمیت طرح جامع شهری و روند مطالعات آن، اظهار کرد: محدوده قانونی شهر، کاربری‌ها و شبکه معابر اصلی شهر، سه محور کلیدی این طرح است که بایستی مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در طرح جامع باید تمامی جوانب در حوزه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد و پیشنهادات ارائه شده توسط مشاور طرح را نه رد می‌کنیم و نه تأیید افزود: متأسفانه در حال حاضر مشکلات زیادی بر طرح پیشنهادی طرح جامع شهر آمل وارد است و سعی داریم با برگزاری جلسات کارشناسی، نقطه به نقطه طرح پیشنهادی مشاور را بررسی کنیم تا دورنمای خوبی برای شهر ببینیم.

مسئول کمیسیون فنی و شهرسازی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه طرح جامع به عنوان مهمترین توسعه سند شهری محسوب می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه علی رغم پیگیری‌ها و برگزاری جلسات در استان و تبیین مشکلات طرح جامع، در ارائه ضوابط پیشنهادی، اشکالات ارائه شده قبلی همچنان در طرح پیشنهادی به چشم می‌خورد که پس از بررسی، ایرادات کلی طرح جامع را به اداره کل راه و شهرسازی اعلام خواهیم کرد تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

وی با بیان اینکه سال‌ها شهروندان آملی منتظر تهیه طرح جامع جدید شهر آمل به عنوان یک سند بالادستی و نقشه راه بوده‌اند، افزود: متأسفانه روند تهیه طرح از سوی اداره کل راه و شهرسازی و مشاور تهیه طرح بسیار کند و غیر قابل قبول پیش رفته که این امر موجب سرگردانی و معطلی شهروندان خواهد شد.

کد خبر 550041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.