آغاز بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری آمل

مسئول کمیسیون طرح و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آمل از بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری آمل و سازمان های وابسته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد محمدی در جلسه کمیسیون طرح و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه دفترچه عوارض شهرداری، مهم‌ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری به شمار می‌رود، اظهار کرد: این لایحه پس از تهیه در شهرداری، تقدیم شورا شده و ما نیز جلسات متعدد بررسی این لایحه را آغاز کرده‌ایم تا پس از تصویب در شورا و تائید هیئت تطبیق فرمانداری برای دریافت عوارض شهرداری در سال ۱۴۰۱ از شهروندان اعمال شود.

وی با بیان اینکه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری پس از تصویب شورا و تائید مراجع قانونی به اطلاع شهروندان رسانده می‌شود، افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر آمل در این مسیر تأمین رفاه و آسایش شهروندان است و تقاضا داریم شهروندان با مشارکت و همکاری مؤثر خود در پرداخت به موقع عوارض برای تسریع در روند توسعه و عمران شهر و خدمات رسانی ما را یاری نمایند.

مسئول کمیسیون طرح و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آمل خاطر نشان کرد: سیاست شورا و شهرداری در تدوین تعرفه عوارض سال آینده بر مبنای عدالت محوری هر چه بیشتر صورت گرفته است.

کد خبر 550038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.