نصب QR کد اختصاصی برای ۵۸ درصد مشترکین صندوق‌های خانگی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه، QR کد حدود ۸۰ درصد از صندوق صدقه‌های خانگی نصب شود.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب QR کد بر روی ۵۸ درصد صندوق‌های صدقه کوچک خانگی فعال استان، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح، ۲۲۲ هزار و ۳۹۶ برچسب بر صندوق‌های کوچک فعال استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه همکاران با جدیت و حرکت جهادی نسبت به الصاق این کد بروی کلیه صندوق صدقه‌های کوچک خانگی مشترکین اقدام می‌کنند، ادامه داد: با توجه به همت همکاران برای اجرای کامل این طرح پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان بهمن ماه، برچسب QR کد حدود ۸۰ درصد از این صندوق‌ها نصب شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با توضیح اینکه صدقات اهدایی مردم نیک‌اندیش هر منطقه، برای حل مشکلات و رفع نیاز محرومان و مددجویان همان محل هزینه می‌شود، افزود: در این برنامه تاکنون یک هزار و ۸۱۱ مورد اشتراک جدید اضافه شده و با نصب ۲۲۲ هزار و ۳۹۶ برچسب QR کد بر روی صندوق صدقه‌های خانگی، بیش از شش هزار و ۶۲۹ تراکنش بانکی انجام شده است.

وی با قدردانی از مشارکت هم استانی‌های عزیز در پرداخت صدقات خود از طریق QR کد، گفت: خیران و نیکوکارانی که تقاضای QR کد اختصاصی دارند، می‌توانند با از طریق شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ و یا ارسال "نام و نام خانوادگی و نام شهرستان خود" به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱، درخواست خود را اعلام تا در اسرع وقت نسبت به اختصاص QR شخصی برای پرداخت صدقه و سایر کمک‌های این عزیزان اقدام شود.

کد خبر 550018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.