ارسال بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سبزوار به شورای شهر

مدیر مالی و ذیحساب شهرداری سبزوار گفت : لایحه بودجه پیشنهادی شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری سبزوار پس از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری سبزوار، سید عباس شبیری اظهار کرد: در راستای تخصیص بهینه منابع و مصارف و کارایی و اثر بخشی فعالیت‌های شهرداری و ایجاد انضباط مالی، به استناد ماده ۶۷ قانون شهرداری و ماده ۲۳ آئین نامه مالی شهرداری‌ها و بخش نامه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری‌های کشور ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بودجه شهرداری سبزوار تهیه و تنظیم شد.

وی با بیان اینکه رقم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به بودجه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است، افزود: بر اساس بودجه سال آینده، سهم اعتبارات عمرانی ۶۵ درصد و سهم اعتبارات جاری ۳۵ درصد است و همانند سال‌های گذشته، اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سبزوار است.

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: بودجه عمومی پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری سبزوار به انضمام راهبردها، سیاست‌ها و تبصره‌های مربوطه از ابتدای آذر ماه با تشکیل کارگروه‌های مشورتی و جلسات متعدد در دستور کار قرار گرفت که تا بتوان در موعد مقرر برای بررسی و تصویب به شورای شهر ارسال شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تدوین بودجه که تنها ابزار مالی برای لزوم اجرای انضباط مالی می‌باشد، بودجه شهرداری در جلسات متعدد با حضور سرپرست شهرداری سبزوار، معاونین، رؤسای سازمان‌ها، مدیران مناطق، مدیران مالی سازمان‌ها، مدیر درآمد به ویژه مدیر برنامه و بودجه و همکاران برگزار شد.

شبیری ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، گفت: امیدواریم در سال آینده با همراهی مردم، حرکت در مسیر توسعه سبزوار با توان بیشتری ادامه پیدا کند.

کد خبر 550013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.