طلب بیدوف روز گذشته پرداخت شد/ پنجره باشگاه قطعا به موقع باز خواهد شد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از حواله شدن مطالبات دارکو بیدوف از طریق کشور ثالث خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند هفته قبل بود که شکایت دارکو بیدوف پنجره نقل و انتقالاتی ذوبی‌ها را بست. مسئولان باشگاه اعلام کردند به زودی با مهاجم صربستانی تسویه خواهند کرد، اما با این وجود، مهاجم صربستانی سابق ذوب‌آهن دو روز قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا دریافت هر گونه مبلغی از سوی این باشگاه تکذیب کرد. در همین رابطه علی احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بیدوف به کجا رسیده است؟

مطالبات بیدوف روز گذشته به حساب وی حواله شده است. نهایتاً از طریق کشور ثالث این مشکل حل شد و منتظریم تا وی اعلام وصول کند و سایر مراحل انجام شود.

آیا این مشکلات در زمینه انتقال پول بود یا تأمین آن؟ چرا که دارکو گفته بود ذوب‌آهن سه ماه برای پرداخت این پول فرصت داشته است و چطور این انتقال صورت نگرفته است؟

همان طور که قبلاً هم گفتیم، هیچ مشکل مالی وجود نداشت بلکه همه مشکلات ناشی از پرداخت نشدن به موقع و عدم امکان انتقال بانکی مربوط می‌شود. از جهتی مشکلات بانکی در کشور ثالث نیز مزید بر علت شد.

به زودی بازه نقل و انتقالات زمستانی فرا می‌رسد. فکر می‌کنید تا آن زمان ذوب‌آهن بتواند پرونده بیدوف و بقیه شکایت‌ها را رفع و رجوع کند تا قادر باشید بازیکن جدید جذب کنید؟

بله، همه مجموعه ذوب‌آهن در تلاش شبانه‌روزی هستند و جای نگرانی نیست. قطعاً پنجره نقل و انتقالات باشگاه به موقع باز خواهد شد. یک تیم مالی و حقوقی در حال پیگیری مستمر این موضوع هستند.

شنیده‌ها حاکی از آن هست که علاوه بر دارکو بیدوف، عده دیگری مثل رحمان رضایی نیز در صدد شکایت از باشگاه هستند. دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربیان قبلی که در باشگاه ذوب‌آهن کمتر سابقه داشته است، چیست؟

بخشی از مشکلات پرداخت‌ها به عدم نقدینگی در زمان مقرر برمی‌گردد و بخشی به دلیل اختلاف نظر در مبالغ قابل پرداخت به افراد است؛ با همه این نفرات مذاکره شده است و در صدد توافق در نحوه پرداخت مطالبات قطعی آن‌ها هستیم.

به نظر با مارکوویچ به توافق رسیدید و او قصد شکایت ندارد. چه فرقی بین مارکوویچ و بیدوف بود؟

مارکو در زمان مقرر مطالبات خودش را دریافت و با باشگاه توافق کرده است. تفاوت میان این دو نفر این بود که بیدوف در ایران حضور نداشت و مجبور به انتقال بانکی بودیم که با مشکل مواجه بود اما مارکو در ایران بود و همین جا، مطالبات خود را دریافت کرد.

کد خبر 549994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.