بازیکنانم با تمام توانشان در زمین حاضر می شوند/ برد امروز دلچسب و شیرین نبود!

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران گفت: به هدف‌مان رسیدیم اما تیمم با تمام توان تلاش نکرد، من انتظار دارم دستوراتم در زمین اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوئل فرناندز پس از پیروزی دوم ایران در دیدار مقابل هند اظهار کرد: نخستین هدف‌مان در بازی امروز مانند روز گذشته کسب یک پیروزی ارزشمند و با اختلاف بود، اما تفاوتی که میان بازی اول و دوم‌مان وجود دارد این است که این برد برای من شیرین نبود و از عملکرد بچه‌هایم راضی نیستم چرا که تمرکز لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه برد برابر هند برایش دلچسب نبود افزود: همیشه از بازیکنانم چیزی بیشتر از عملکرد امروزشان انتظار دارم، در تمامی بازی‌ها از تیمم می‌خواهم که برنده شود اما گاهی وقت‌ها بردهایی هستند که دلچسب و شیرین نیستند، این برد هم همانطور بود.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران درباره حریف ایران در دیدار امروز تصریح کرد: هند یک تیم خاصی بود، آن‌ها بیشتر به‌دنبال فرصت‌های تک‌به‌تک بودند و بازیکن پخش‌کننده آن‌ها کارش را عالی انجام می‌داد؛ نمی‌توانم به تیمم اجازه دهم در تقابل‌های یک در برابر یک شکست بخورند.

فرناندز با تاکید بر اینکه از تیمش انتظار دارد که با تمام توان در زمین حاضر شوند خاطرنشان کرد: از تیمم می‌خواهم با صددرصد توانش کار کند، اگر با این سبک و روش ادامه دهیم موفق نمی‌شویم، بازیکنانم باید همیشه این ذهنیت را داشته باشند که با تمامی وجود در زمین بازی کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی بازیکنانم تمرکز لازم را نداشته باشند و با تمامی توانشان کار نکنند اتفاقاتی که امروز رخ داد رقم می‌خورد، در بازی امروز به‌خاطر نبود تمرکز کافی سیستم را به‌ناچار تغییر و تعویض‌هایی انجام دادیم تا تمرکز تیم بالاتر برود و حفظ شود و در کل اجازه نمی‌دهم در بازی آینده این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران درخصوص هدفش از هر بازی اظهار کرد: مانند همه مربیان من هم از کسب پیروزی خوشحال هستم، اما علاوه‌بر آن چیزی که همیشه هدف اصلی من است شیوه پیروزی برابر حریفان است. دلم می‌خواهد پیروزی تیمم بر مبنای فلسفه تاکتیکی مدنظرم باشد.

فرناندز در پایان گفت: از تیم خودم انتظار دارم یک روند یکنواخت را ادامه دهد و این ‌شکلی به برتری برسد تا قابل اطمینان نیز بماند. بازیکنانم باید در تاکتیکی که من از آن‌ها می‌خواهم بازی کنند؛ این سبک باعث می‌شود حتی در صورت شکست به‌خاطر ارائه یک بازی جذاب و منطقی به تیم‌مان افتخار کنیم و من نیز همین را می‌خواهم.

کد خبر 549958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.