شهر یونانی بر توسعه فضاهای عمومی سرمایه‌گذاری می‌کند

شهرداری هراکلیون یونان اعلام کرد که ۶.۵ میلیون یورو برای احیای زمین‌های بازی موجود در شهر و ایجاد فضاهای عمومی جدید برای فعالیت‌های تفریحی سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از زمان شیوع همه‌گیری کرونا، شهرهای سراسر جهان تلاش‌های خود را برای مدرن‌سازی مناطق عمومی‌شان افزایش داده‌اند تا اطمینان حاصل کنند ساکنانی که از دور هم جمع شدن در داخل خانه می‌ترسند می‌توانند با خیال راحت در فضاهای باز ورزش و استراحت کنند.

با گسترش این موضوع، شهرداری اعلام کرد که این سرمایه گذاری به مسئولان کمک می‌کند تا مناطق عمومی و فضاهای سبز باکیفیت را توسعه دهند به طوری که به راحتی برای همه ساکنان قابل دسترس باشد؛ کل مساحتی که هراکلیون امیدوار است نوسازی کند ۱۹ هزار و ۰۱۶ متر مربع است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، هراکلیون عملیات نوسازی و بهسازی را برای چهار زمین بازی انجام خواهد داد. جدای از این، شهرداری توسعه چهار زمین بازی جدید دیگر را نیز در نظر گرفته است.

شهر یونانی بر توسعه فضاهای عمومی سرمایه‌گذاری می‌کند

شهرداری علاوه بر بهبود فضاهای عمومی برای کودکان، فرصت‌های جدیدی برای ورزش بزرگسالان نیز ایجاد خواهد کرد. به طور خاص، ۵ مرکز ورزشی در فضای باز با تجهیزات تناسب اندام و ۴ زمین ورزشی متنوع احداث خواهد کرد که ساکنان آن می‌توانند فوتبال، بسکتبال، تنیس و والیبال بازی کنند.

در نهایت، سرمایه گذاری برای ایجاد یک پارک اسکیت برای دوچرخه‌ها و اسکیت بردها نیز انجام خواهد شد. واسیلیس لامبرینوس، شهردار هراکلیون، در مورد برنامه‌های شهرداری گفته است: "شهرداری هراکلیون دائماً پروژه‌ها و اقدامات بهسازی را برنامه‌ریزی و ترویج می‌کند که خلاءهای موجود در فضاهای عمومی و سبز در همه محله‌های شهر و تمام سکونتگاه‌ها را پر می‌کند. برای ما، توسعه پایدار و متوازن یک اولویت استراتژیک است."

شهر یونانی بر توسعه فضاهای عمومی سرمایه‌گذاری می‌کند

کد خبر 549945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.