آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی شورای شهر به ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات به شهروندان در روزهای برفی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو با بیان اینکه برف و کولاک در سطح شهر مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد کرده است بر ضرورت آمادگی نیروهای بحران تاکید کرد.

وی بر ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه‌های خدمات رسان در چنین اشاره و اظهار کرد: نیاز است تا دیگر دستگاه‌ها نیز در چنین روزهایی در کنار شهرداری باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اذعان به اینکه امکانات خدمت رسانی زمستانی در استان به‌روزرسانی شود، گفت: شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی بودیم که متأسفانه امکانات موجود جوابگو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش کمک گرفتیم.

مرادلو انتظارات شهروندان در برف‌روبی خیابان‌ها بالاخص در مراکز پرتردد و خیابان‌های اصلی و بازگشایی راه‌ها را به حق دانست و گفت: فعال سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودروهای شخصی ندارد از دیگر انتظارات شهروندان است.

وی با اشاره به ضرورت آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات به شهروندان در روزهای برفی گفت: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

مرادلو یادآور شد:در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در فصل سرما، اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود شورای شهر برخورد خواهد کرد.

ناصحی مقدم عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه در تنظیم بودجه ۱۴۰۱ بودجه اصلی و کلیات بودجه اعمال خواهد شد و پیوست اجرایی نیز باید تهیه شود گفت: اعضای کمیسیون باید پروژه‌ها را اولویت بندی کنند و در کمیسیون مطرح و پیوست اجرایی هر منطقه مشخص شود تا پایان سال شاهد بهانه‌جویی نباشیم.

اسماعیل مجتهدی عضو شورای اسلامی شهر زنجان یکی از امن‌ترین مراکز فرهنگی را مساجد ذکر کرد و گفت: در راستای آموزش شهروندان در چهار منطقه با فراگیری مساجد برنامه آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای هر مسجد ۲۵ میلیون تومان با حضور مسئول فرهنگی نسبت به عقد قرار داد سه ماهه اقدام خواهد شد.

کد خبر 549933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.