فرماندار فریدن: بسیج مدرسه عشق است

فرماندار فریدن با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و جایگاه آن مقدس است، گفت: بسیجیان در هر عرصه‌ای قدم گذاشتند موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله عباسی امروز- چهارشنبه ۲۹‌ دی‌ماه- در آئین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن، اظهار کرد: بسیج و سپاه یک نهاد مردمی و حافظ انقلاب و پیرو خط ولایت هستند که خدمات چشمگیری در عرصه‌های مختلف انقلاب انجام دادند.

وی با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و جایگاه آن مقدس است، افزود: بسیجیان در هر عرصه‌ای قدم گذاشتند موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

فرماندار فریدن افزود: بسیجیان از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا همپای مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونا حضور فعال و مستمری داشتند که دستاوردهای مهمی را به همراه داشت.

عباسی گفت: اقتدار امروز کشور مرهون تلاش بسیج و سپاه در هشت سال دفاع مقدس است، امروز نیز بسیج همواره پیرو خط ولایت و هر جا نیاز به حضور بسیج و سپاه باشد مقتدرانه در میدان هستند.

از ظرفیت‌های فریدن به خوبی استفاده شود

در ادامه حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام‌جمعه داران، اظهار کرد: منطقه فریدن ظرفیت‌های بلقوه‌ای دارد که از تمامی آن‌ها به خوبی استفاده نشده است، استفاده از این فرصت‌ها می‌تواند موجب پیشرفت شهرستان شود.

وی با تأکید بر جذب جوانان در بسیج و مساجد، گفت: در تمام مساجد شهرستان پایگاه بسیج تشکیل و روحانیت و هیئت امنا موظف به جذب نیروی جوان هستند.

امام‌جمعه داران با اشاره به نگاه مردمی دولت سیزدهم، گفت: اگر با مردم صادق باشیم پشتیبان نظام خواهند بود؛ مردم به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و اعتماد آنان موجب حفظ نظام است.

در ادامه محمدمهدی مولیانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن اظهار کرد: مقام معظم رهبری سه ویژگی شاخص، دل‌های مشتاق به مجاهدت در عرصه‌های مختلف برای نزدیک شدن به خداوند، اندیشه،گفتار و نگاه حق شناسی و دفاع و پاسداری از آن‌ها را برای سپاه پاسداران تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه ارتقای بسیج در گام دوم انقلاب از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: بسیج رمز ماندگاری انقلاب و بزرگترین تشکلات مردمی و فرهنگی اجتماعی دنیا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن افزود: بسیج برجسته‌ترین مؤلفه قدرت نظامی جمهوری اسلامی و امانت امام و شهدا است، با وحدت و همدلی می‌توانیم در گام دوم انقلاب ضمن رفع مشکلات اقتصادی زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور مهدی موعود باشیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات سه سال و شش ماهه فضل‌الله بهرامی قدردانی و محمدمهدی مولیانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن معرفی شد.

کد خبر 549893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.