دشمن با موج آفرینی منفی در تلاش برای نابودی نظام است

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز جنگ اراده‌ها در پیش است، دشمن با موج آفرینی منفی در تلاش برای نابودی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی مقوا ساز امروز- چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه- در آئین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن، اظهار کرد: با وجود اتفاقاتی که پس از پیروزی انقلاب افتاد اما امام نه تنها خسته نشد و کنارگیری نکرد بلکه با تشکیل نیروی بسیج مردمی ایستادگی و جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کردند.

وی افزود: نباید اجازه داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد، امروز جنگ اراده‌ها در پیش است و مردم نباید از نظام دلسرد و ناامید شوند چون دشمن با موج آفرینی منفی در تلاش برای نابودی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نفس دشمنان به شمارش افتاده است، آمریکایی که در جهان ابهت داشت امروز در کشورش نیز با مشکلات سیاسی مواجه شده و تحریم‌ها نیز قطعأ شکست خواهد خورد.

سردار مقوا ساز تصریح کرد: صهیونیست‌ها و جریان باطل ادعای سردمداری جهان را داشتند، اما با شجاعت و شهامت جبهه مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس مچاله و به ایستگاه آخر رسید.

وی گفت: جمعیت جوان کشور دوران دفاع مقدس را ندید؛ بسیج و سپاه نهادی مردمی و متعلق به آحاد مختلف جامعه است و باید ظرفیت سپاه موجب رشد جوانان شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات سه سال و شش ماهه فضل‌الله بهرامی قدردانی و محمدمهدی مولیانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن معرفی شد.

کد خبر 549890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.