تحلیل تکنیکال ترا + نمودار و قیمت LUNA

پیش‌بینی می‌شود با یک کاهش قیمت مختصر به محدوده 69 دلار مجدد به سمت 100 دلار حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترا (Terra) یک پروتکل بلاکچینی است که با هدف ایجاد سیستم‌های پرداخت جهانی با ثبات قیمت، از استیبل‌کوین‌های با پشتوانه ارز فیات استفاده می‌کند. براساس وایت پیپر ترا، این پروتکل ثبات قیمت و استقبال گسترده از ارزهای فیات را با مقاومت در برابر سانسور بیت‌کوین (BTC) ترکیب می‌کند و به این ترتیب، پرداخت‌های سریع و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد.
توسعه پروتکل ترا در ژانویه سال ۲۰۱۸ آغاز شد و شبکه اصلی آن به صورت رسمی در آوریل سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. از سپتامبر سال ۲۰۲۰ تاکنون، توسعه‌دهندگان ترا استیبل کوین‌هایی با پشتوانه دلار آمریکا، وون کره‌جنوبی، توگروگ مغولی و سبد ارزهای حق برداشت مخصوص (SDR) صندوق بین‌المللی پول را منتشر کرده‌اند و قصد دارند در آینده گزینه‌های بیشتری را نیز اضافه کنند.
از لونا (LUNA)، توکن اختصاصی ترا، برای تثبیت قیمت استیبل‌کوین‌های این پروتکل استفاده می‌شود. دارندگان لونا همچنین می‌توانند در مدیریت شبکه مشارکت کنند و برای اعمال هر تغییری در آن رأی دهند.

تحلیل تکنیکال ترا

تحلیل تکنیکال ترا + نمودار و قیمت LUNA

تا حدودی رفتار این رمز کانالیزه بوده است البته کف‌های معتبری برای کانال خود نساخته است به علت اصلاحی بودن بازار رمز ارزها پیش بینی می‌کنیم افت قیمت این رمز ارز نیز همگام با بازار اتفاق بیوفتد و در سطح ۶۷ دلار شاهد یک حمایت معتبر باشد و بتواند مجدد تا سطح ۱۰۳ دلار افزایش قیمت را تجربه کند.

اندیکاتور مکدی سیگنال خروج می‌دهد.

کد خبر 549884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.