تجهیزات مدیریت شهری در بارندگی‌های اخیر کافی نبود

شهردار بروجرد گفت: باید آمادگی لازم برای مقابله با حوادث در سازمان‌های شهرداری وجود داشته باشد و تجهیزات مورد نیاز در اختیار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی عیدی‌بیرانوند در حاشیه جلسه درآمدهای عمومی سازمان‌های شهرداری به تشریح وظایف سازمان‌ها در زمان بارندگی پرداخت و با بیان اینکه در اوایل فصل بارش به دلیل حجم بالای بارندگی مشکلاتی را داشتیم که به خوبی مدیریت شد، اظهار کرد: باید با استفاده از تجربیات قبلی و بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود اعم از ماشین‌آلات و نیروی انسانی یک برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با حوادث داشته باشیم.

وی افزود: فراهم کردن تمهیدات و تجهیزات لازم در شرایط خاص و بحرانی توسط شهرداری‌ها، ضروری است و استانداردسازی زیرساخت‌ها، بهینه‌سازی تجهیزات و امکانات در کنار اطلاع‌رسانی می‌تواند به دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در زمان بحران کمک کند.

شهردار بروجرد با بیان اینکه همه شهرداران و مدیران ستاد بحران باید در میدان حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های اخیر، ستاد بحران به خوبی وارد عمل شد اما تجهیزات کافی نبود؛ لذا نیاز است نقاط قوت و ضعف مشخص شود و پس از جمع‌آوری اطلاعات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد.

کد خبر 549805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.