کاپیتان تراکتور در لیست زمستانی پرسپولیس نیست

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور جایی در لیست خرید زمستانی سرمربی پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی بازی‌های خود در لیگ برتر و جام حذفی فصل جاری را ادامه می‌دهد که همچنان خبری از بازگشت بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات به تمرینات این تیم نیست. از این رو حامد لک تنها گزینه پرسپولیس در چارچوب دروازه این تیم شده که هر لحظه ممکن است با گرفتن کارت‌های زرد یا قرمز محروم شده و این تیم چاره‌ای جز استفاده از امیر محمد یوسفی دروازه‌بان رده سنی جوانان خود نداشته باشد.

همین امر باعث شده تا یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس سراغ خرید دروازه‌بان دوم برای تیمش در نقل و انتقالات زمستانی برود تا گزینه‌هایی همچون رشید مظاهری، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری در صدر اخبار حاشیه برای جذب در پست دروازه‌بانی قرار بگیرد.

عدم بازگشت نیازمند دروازه‌بان فعلی پورتیموننزه پرتغال به فوتبال ایران و حاشیه‌های نیمکت‌نشینی رشید مظاهری در استقلال باعث شد تا نگاه‌ها سمت محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور جلب شود.

این در حالی است که گل‌محمدی برای جذب اخباری در ابتدای فصل اعلام نیاز کرده بود اما مخالفت باشگاه تراکتور مانع از این انتقال شد اما حالا دیگر سرمربی سرخ‌پوشان نمی‌خواهد اخباری را در نیم فصل به جمع بازیکنان خود اضافه کند چون در جریان مخالفت باشگاه تبریزی قرار دارد و نمی‌خواهد با دامن زدن به این موضوع، تمرکز حامد لک را بار دیگر بر هم بزند.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد گلر کم نام و نشان دیگری را از لیگ برتر انتخاب کند که احتمال انتقالش آسان باشد تا جای رادوشوویچ را به عنوان دروازه‌بان دوم تیم بگیرد.

منبع: مهر
کد خبر 549770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.